Emma opent eerste eigen fysieke winkel in Nederland

  • Content
  • 7 feb 2023 @ 10:34
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Emma - The Sleep Company heeft de deuren van haar eerste Europese winkel geopend in de Westfield Mall of The Netherlands in Leidschendam. De opening ging vergezeld van het opnemen van een podcast midden in de winkel door Geraldine Kemper en Gwen van Poorten.

Kemper en Van Poorten namen hun podcast De Grote Vooroordelen Show op in bed. Onder het genot van een ontbijtje deelden zij hun meest opmerkelijke slaapverhalen.

Waar de producten van Emma eerst alleen via de webshop te verkrijgen waren, kunnen consumenten in een speciaal hiervoor ingerichte ruimte de producten zien, voelen en ervaren. Naast de reguliere productlijn van Emma worden er producten aangeboden die exclusief verkrijgbaar zijn in de winkel. Ook staan er Emma slaapspecialisten klaar om deskundig advies te geven. Henk Waninge, European Head of Retail bij Emma Sleep: ‘Een bed is iets heel persoonlijks. In onze winkel willen we consumenten de echte ‘Emma ervaring’ geven. Na de geweldige resultaten van onze Emma Concept Stores in China hebben we besloten dit concept naar Europa te brengen. Het is een volgende stap om Emma te versterken als 's werelds grootste slaapmerk, zowel online als offline.’

Het is niet hygiënisch, maar het is zo leuk om soms in bed te eten!

 Geraldine Kemper en Gwen van Poorten vertelden midden in de winkel openhartig over hun slaapgewoonten, waarover vragen werden ingestuurd door luisteraars van De Grote Vooroordelen Show. Zo bekende Gwen dat zij aan elkaar hangt van slaapgewoonten en ze helemaal doorslaat in het zo lekker mogelijk kunnen slapen. Zover dat bij een tripje naar New York, met alleen handbagage, Gwen haar eigen kussen mee had genomen en dit zo goed als haar hele koffer in beslag nam. Geraldine geeft toe geluk te hebben dat ze al een open boek is, want zij vertelt (naar horen zeggen) in haar slaap hele verhalen.  Maar Geraldine had vooral nog iets anders op te biechten: ‘Ik weet dat kruimels in je bed het allerergste is, maar als ik de volgende dag het bed ga verschonen, ga ik all out - pizza, sushi. Het is niet hygiënisch, maar het is zo leuk om soms in bed te eten!’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken