Vruchtvlees ontwerpt visuele identiteit van Theater Rotterdam

Vruchtvlees ontwerpt visuele identiteit van Theater Rotterdam
  • Design
  • 3 apr 2017 @ 16:18
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Visual idDigital design

Het nieuwe stadstheater Theater Rotterdam is ontstaan uit de fusie van Ro Theater, Rotterdamse Schouwburg en Productiehuis Rotterdam. Creatief digitaal bureau Vruchtvlees mag de nieuwe visuele identiteit ontwikkelen.

Nicole Sanberg, Theater Rotterdam: ‘We zijn ervan overtuigd dat Vruchtvlees onze ‘offbeat' identiteit weet te vertalen in een geheel eigen stijl. Een visuele taal die onze makers en programmering recht doet, en tegelijkertijd meer mensen nieuwsgierig maakt naar Theater Rotterdam en theater in het algemeen.’

 

Roman Stikkelorum, Vruchtvlees: ‘Het is een ware eer om voor Theater Rotterdam aan de slag te gaan. Theater Rotterdam is een theaterhuis met grote impact en groot aanzien die op het punt staan de wereld te veroveren. Om hun overkoepelende identiteit en propositie te ontwikkelen is een fantastische opdracht, waar we enorm veel zin in hebben.’

 

 

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken