Vruchtvlees ontwerpt visuele identiteit van Theater Rotterdam
- Design
- 3 apr 2017 @ 16:18
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual idDigital design
- 3 apr 2017 @ 16:18
- Redactie Design
Het nieuwe stadstheater Theater Rotterdam is ontstaan uit de fusie van Ro Theater, Rotterdamse Schouwburg en Productiehuis Rotterdam. Creatief digitaal bureau Vruchtvlees mag de nieuwe visuele identiteit ontwikkelen.
Nicole Sanberg, Theater Rotterdam: ‘We zijn ervan overtuigd dat Vruchtvlees onze ‘offbeat' identiteit weet te vertalen in een geheel eigen stijl. Een visuele taal die onze makers en programmering recht doet, en tegelijkertijd meer mensen nieuwsgierig maakt naar Theater Rotterdam en theater in het algemeen.’
Roman Stikkelorum, Vruchtvlees: ‘Het is een ware eer om voor Theater Rotterdam aan de slag te gaan. Theater Rotterdam is een theaterhuis met grote impact en groot aanzien die op het punt staan de wereld te veroveren. Om hun overkoepelende identiteit en propositie te ontwikkelen is een fantastische opdracht, waar we enorm veel zin in hebben.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing