BrancheVereniging Cadeaukaarten Nederland gelanceerd

25jul 201714:07
  • Food-en-retail
  • 4854 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • Geen tag

nieuws Het aantal uitgevers van cadeaukaarten is de afgelopen jaren explosief gegroeid, een toenemend aantal (r)etailers biedt een breed assortiment cadeaukaarten aan en ook de consument omarmt de moderne versie van de papieren cadeaubon. Kortom, de markt is volop in beweging. De oprichting van de BrancheVereniging Cadeaukaarten Nederland (BVCNL) komt dus op een goed moment, stelt de vereniging.

De BVCNL is opgericht door afgevaardigden van uitgevers van cadeaukaarten en beleveniscadeaus, wederverkopers, distributeurs en technische providers. Hieruit is tevens het bestuur geformeerd.

'Bij een groeiende markt als die van cadeaukaarten ontstaat vanuit de verschillende belanghebbenden steeds meer behoefte aan zaken als marktcijfers, advies inzake wet- en regelgeving, netwerkbijeenkomsten, etc. Met de oprichting van de branchevereniging willen wij in deze behoefte voorzien', aldus Martin de Wilde, voorzitter van BVCNL. Ondernemingen die actief zijn in de keten met betrekking tot de uitgifte van cadeaukaarten kunnen lid worden van de vereniging. Op 3 oktober vindt de eerste informatieve bijeenkomst voor de (potentiële) leden plaats.
(PvWK)

Meer info via Martin de Wilde, info@bvcnl.nl

Over BrancheVereniging Cadeaukaarten Nederland BrancheVereniging Cadeaukaarten 'Nederland is opgericht op 6 juli 2017 en heeft als doel het behartigen, ondersteunen en bevorderen van de belangen van haar leden, welke leden betrokken zijn bij – en/of opereren in de branche van – de uitgifte van cadeaukaarten en beleveniscadeaus in Nederland (al dan niet in de vorm van elektronisch geld zoals gereguleerd in (inter-)nationale regelgeving met betrekking tot financiële producten en dienstverlening).' (bron: BVCNL)

 


comments powered by Disqus

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken