JustPremium verkoopt rich media New Skool
- Media
- 25 sep 2018 @ 00:07
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Online advertisingUitgeversBranded contentUitgeefstrategieReclame
- 25 sep 2018 @ 00:07
- Redactie Media
Uitgeverij New Skool Media gaat gebruik maken van de diensten van de internationale rich media-specialist JustPremium.
Op alle titels uit het portfolio van de multimedia-specialist kunnen adverteerders vanaf nu desktop en mobiele rich media-formaten inkopen. Met een bereik van 26 titels, waaronder Elsevier Weekblad, Formule1 Magazine, Fiets en ruim vier miljoen online bezoekers per maand biedt New Skool Media naar eigen zeggen 'de beste marktstandaard'.
Digitale groeistrategie
De samenwerking is onderdeel van New Skool Media’s digitale groeistrategie. Na een intensieve strategische heroriëntatie heeft de directie besloten om alle online verkoop weer in eigen hand te nemen, zoals MarketingTribune twee weken geleden al meldde. Met als resultaat; meer transparantie, een nieuwe prijsstructuur en samenwerking met onder andere JustPremium.
Op dit moment beschikt JustPremium over een internationaal netwerk van 3.000 premium publishers. Elles van Dijk, countrymanager van JustPremium Nederland: 'De samenwerking met New Skool Media is een versterking van ons portfolio met interessante A-titels, die een selectief bereik hebben onder kapitaalkrachtige doelgroepen.'
Wat hebben JustPremium en New Skool elkaar te bieden?
JustPremium, van origine een Nederlandse scale-up, is in vijf jaar uitgegroeid tot internationale rich media-specialist. Meer dan 100 professionals verspreid over elf kantoren wereldwijd, bieden technologie, creatie en media-oplossingen aan adverteerders, uitgevers, reclame- en mediabureaus. JustPremium ontwikkelt en distribueert bijzondere advertentieformaten op zowel display als mobile devices.
New Skool Media is één van de grootste multimediale uitgeverijen in Nederland. Het portfolio bestaat uit twintig special interest-merken, waaronder Fiets, Elsevier Weekblad, BeleggersBelangen, Columbus, KnipMode, Vorsten, Kijk en Delicious.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing