JustPremium verkoopt rich media New Skool

- Media
- 25 sep 2018 @ 00:07
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Online advertisingUitgeversBranded contentUitgeefstrategieReclame
- 25 sep 2018 @ 00:07
- Redactie Media
Uitgeverij New Skool Media gaat gebruik maken van de diensten van de internationale rich media-specialist JustPremium.
Op alle titels uit het portfolio van de multimedia-specialist kunnen adverteerders vanaf nu desktop en mobiele rich media-formaten inkopen. Met een bereik van 26 titels, waaronder Elsevier Weekblad, Formule1 Magazine, Fiets en ruim vier miljoen online bezoekers per maand biedt New Skool Media naar eigen zeggen 'de beste marktstandaard'.
Digitale groeistrategie
De samenwerking is onderdeel van New Skool Media’s digitale groeistrategie. Na een intensieve strategische heroriëntatie heeft de directie besloten om alle online verkoop weer in eigen hand te nemen, zoals MarketingTribune twee weken geleden al meldde. Met als resultaat; meer transparantie, een nieuwe prijsstructuur en samenwerking met onder andere JustPremium.
Op dit moment beschikt JustPremium over een internationaal netwerk van 3.000 premium publishers. Elles van Dijk, countrymanager van JustPremium Nederland: 'De samenwerking met New Skool Media is een versterking van ons portfolio met interessante A-titels, die een selectief bereik hebben onder kapitaalkrachtige doelgroepen.'
Wat hebben JustPremium en New Skool elkaar te bieden?
JustPremium, van origine een Nederlandse scale-up, is in vijf jaar uitgegroeid tot internationale rich media-specialist. Meer dan 100 professionals verspreid over elf kantoren wereldwijd, bieden technologie, creatie en media-oplossingen aan adverteerders, uitgevers, reclame- en mediabureaus. JustPremium ontwikkelt en distribueert bijzondere advertentieformaten op zowel display als mobile devices.
New Skool Media is één van de grootste multimediale uitgeverijen in Nederland. Het portfolio bestaat uit twintig special interest-merken, waaronder Fiets, Elsevier Weekblad, BeleggersBelangen, Columbus, KnipMode, Vorsten, Kijk en Delicious.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Platform Baby op Komst overgenomen door Familyblend
- Mijn Marketing: Elzemieke Olsthoorn van Abovo Maxlead
- Column Nieuw Luisteronderzoek: knollen voor citroenen?
- Vernieuwd Mediamuseum Beeld & Geluid opent deuren
- 'Omzet (D)OOH hoger dan radio in 2022'
- GfK: Behoefte instant gratification neemt verder toe
Laatste Nieuws
- Mijn Marketing: Elzemieke Olsthoorn... 03-02-2023
- 90% Nederlanders kijkt live TV... 01-02-2023
- Eerste luistercijfers NMO... 01-02-2023
- Daniel Kok als top creatief terug... 01-02-2023
- Onderzoek: Europese retailers lopen... 01-02-2023
- Meer consumenten betalen voor... 31-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day