Grand Prix Content Marketing | VanMoof | Luxemarketing
🍁Kel Koenen sprak met Scott Kennedy van VanMoof: Van turbulentie naar trots; de tweede kans van VanMoof.
🍁Julian Stevense over First dates in marketing in aflevering 28 van MarketingAffairs.
🍁Tamara de Vos in gesprek met Annemarie de Munnik, CMO van Lego.
🍁Peter van Woensel Kooy duikt - toepasselijk voor de tijd van het jaar - in de wereld van luxemarketing; hij spreekt onder meer met Pelle Samhoud en Britt Hogenhuis.
🍁Anders Jansen schrijft in zijn column over de kracht van ‘EenFout’.
🍁Bestemming: Taiwan en Hongkong. Verslag van een studiereis van vijftien marketeers, waaronder Hans Molenaar van Beeckestijn Business School, Jeffrey Felix van CO2CirculAir, bankier Theo Veeneman en organisator Ronald Jans.
🍁Ook Trudelies van der Poel en Marc Oosterhout nemen de wereld van luxe onder de loep in aflevering 44 van The art of positioning.
🍁Voor de rubriek Merk in de maak spreekt Imke Walenberg met Tijn Baart en Roderick Verplanken, oprichters van ijsmerk Goodoo.
🍁In aanloop nar Retail Media Day editie 2026 spreekt Peter van Woensel Kooy met retailexpert Rupert Parker Brady over ‘retailmedia 3.0’
🍁Mars Wrigley wil de kauwgommarkt opnieuw laten groeien. Kel Koenen sprak met Catrien d’Ancona, Market Head Mars Nederland en Laura Luijten, Strategic Demand Director Benelux.
🍁Imke Walenberg in gesprek met Martijn Hoving van Bureau Onder over SEO en AI-SEO.
🍁In de rubriek MarketingTrends vraagt Sytse Kooistra van Kaliber zich af: ‘Als het krachtigste wapen van een strateeg de simpele vraag “waarom?” is, dan is natuurlijk de logische vraag om te stellen: waarom is dat zo?’
🍁Nanny Kuilboer ontdekt dat het Amerikaanse Quaker Oats, tegenwoordig onderdeel van Pepsico en opgericht in 1877, al lang voordat ‘branding’ een buzzword was, wist hoe je een merk bouwt.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

