ParkBee nieuwe official partner van Hera United

ParkBee nieuwe official partner van Hera United
  • Sponsoring
  • 1 nov 2025 @ 08:34
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De eerste onafhankelijke profvoetbalclub voor vrouwen, Hera United, heeft ParkBee aangekondigd als nieuwe official partner. De parkeerapp, die bestaande parkeerruimte toegankelijk maakt voor het publiek, sluit zich daarmee aan bij het groeiende netwerk van merken dat het vrouwenvoetbal in Nederland ondersteunt.



Ook bij Hera United is de blijdschap groot. ‘Met ParkBee als partner zetten we een nieuwe stap richting een duurzamere, slimmere en meer toegankelijke fanexperience’, zegt Susan van Geenen, algemeen directeur van de club. ‘ParkBee maakt slim gebruik van bestaande parkeerruimte in de stad. Samen bouwen we aan een toekomst waarin beleving, efficiëntie en duurzaamheid samenkomen.’

Van Geenen benadrukt dat het partnerschap past binnen de bredere strategie van Hera United om samen te werken met vooruitstrevende merken. ‘Samen met onze partner Sponsoringbureau, van Arne van den Berg en Kiki Klijn - van Leeuwen Boomkamp, sluiten we met ParkBee weer een van origine Amsterdams bedrijf aan met internationale uitstraling. We zijn ontzettend trots op dit prachtige rijtje partners.’

Eerder wist Hera United al bedrijven als Booking.com, SportCity, Nike en de VriendenLoterij aan zich te binden.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken