Proteïne als marketingtool
♥ Voor het coverinterview sprak hoofdredacteur Kel Koenen met Maaike Klijberg van Nespresso.
♥ Senior redacteur Peter van Woensel Kooy duikt in de electric vendetta tussen BMW en BYD. Aan het woord komt onder meer Marcel de Jonge van Dentsu Creative.
♥ Hoofdredacteur Imke Walenberg sprak voor de rubriek Merk in de maak met Marcel Landeweerd van CauseCompany.com over doneren als marketingtool.
♥ Proteïne als marketingtool. Trick or treat? Senior redacteur Peter van Woensel Kooy zocht het uit met onder meer Olaf van Gerwen van Chuck Studios.
♥ In de rubriek Arena een verslag van Adnight, met bezoeken van de redactie aan WPP, TBWA/Neboko, Alfred, Dept, Team5PM, LePub, Nice+Important, Wieden+Kennedy, Vayner Media, Serviceplan Groep en Dentsu Creative.
♥ In aflevering 27 van de rubriek MarketingAffairs vraagt Julian Stevense van Brandgurus zich af of marketeers wijs zijn of alleen maar eigenwijs?
♥ 'Vergeet FOMO, vrees FOMU', aldus Anders Jansen van The House of Marketing in zijn column.
♥ In onze rubriek Hachee vier boekentips, onder meer Daar ben jij nu eenmaal beter in van onze oud-collega Floor Bakhuys Roozeboom, de ‘verkiezingscampagne’ van Heinz door inhouse agency The Kitchen, de abri van Koopmans door EssenceMediacom en Bauer Media en nog veel meer.
♥ Met de verkiezingen in aantocht schrijft Marc Oosterhout in aflevering 32 van de rubriek The art of positioning, die hij samen met Trudelies van der Poel schrijft over Politiek amateurisme.
♥ VanMoof laat letterlijk weer van zich horen met een nieuwe sonic branding. Hoofdredacteur Kel Koenen spreekt Scott Kennedy van VanMoof en Max Gramser van Thndr Music.
♥ Hoofdredacteur Imke Walenberg heeft een alter ego. In samenwerking met Hibou kwam haar digitale versie tot stand en zij deelt het process met de lezers van MarketingTribune. Dit maal gaat zij in gesprek met Maarten Wesseling van Hibou over versie 3.0 van haar virtuele kloon.
♥ Redacteur Tamara de Vos duikt de wereld van neuromarketing in en legt de pijnpunten van AI bloot. Zij spreekt met Tim Zuidgeest en Tom van Bommel van Unravel Research en ontdekt dat een door AI gegenereerde commercial korter blijft hangen.
♥ Ook Daan de Raaf van Happiness Amsterdam vraagt zich af hoe we AI zijn ‘guts’ gaan geven, want dat echte onderbuikgevoel is toch een mensending.
♥ Voor WTFAQ duikt redacteur Nanny Kuilboer in de wereld van Nintendo en ontdekt feitjes die het goed zullen doen bij een pubquiz!
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes