Rexona sluit vijfjarig partnerschap met Tijjani Reijnders

Rexona sluit vijfjarig partnerschap met Tijjani Reijnders
  • Sponsoring
  • 16 okt 2025 @ 05:40
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Rexona heeft een exclusieve samenwerking aangekondigd met profvoetballer Tijjani Reijnders. De middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City wordt de komende vijf jaar hét gezicht van het deodorantmerk in Nederland. Samen willen ze één boodschap uitdragen: beweging geeft vertrouwen om grenzen te verleggen, op én naast het veld.

'Het verhaal van Tijjani laat zien wat doorzettingsvermogen en beweging kunnen betekenen', zegt Laurens-Jan Duvigneau, Head of Deodorants bij Unilever. 'Dankzij zijn discipline en vertrouwen is hij doorgegroeid tot een vaste waarde in Oranje en bij Manchester City. Bij Rexona geloven we dat beweging levens kan veranderen.'

Reijnders benadrukt dat bewegen voor hem verder gaat dan sport. ‘Als sporter sta ik nooit stil, letterlijk en figuurlijk. Ik wil op en naast het veld met zelfvertrouwen bewegen. Rexona gebruik ik al jaren, omdat het mij helpt om fris te blijven en met vol vertrouwen te presteren’, vertelt hij.

De samenwerking is volgens Chris Römer, Strategy Director bij Storyboard, dan ook 'meer dan een campagne'. 'Het is een goed voorbeeld van hoe een merk en een sporter samen impact kunnen maken.'

Begin 2026 lanceren Rexona en Reijnders een limited edition deodorant, ondersteund door een landelijke campagne en retailactivaties.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken