Rexona sluit vijfjarig partnerschap met Tijjani Reijnders

- Sponsoring
- 16 okt 2025 @ 05:40
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 16 okt 2025 @ 05:40
- Kel Koenen
Rexona heeft een exclusieve samenwerking aangekondigd met profvoetballer Tijjani Reijnders. De middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City wordt de komende vijf jaar hét gezicht van het deodorantmerk in Nederland. Samen willen ze één boodschap uitdragen: beweging geeft vertrouwen om grenzen te verleggen, op én naast het veld.
'Het verhaal van Tijjani laat zien wat doorzettingsvermogen en beweging kunnen betekenen', zegt Laurens-Jan Duvigneau, Head of Deodorants bij Unilever. 'Dankzij zijn discipline en vertrouwen is hij doorgegroeid tot een vaste waarde in Oranje en bij Manchester City. Bij Rexona geloven we dat beweging levens kan veranderen.'
Reijnders benadrukt dat bewegen voor hem verder gaat dan sport. ‘Als sporter sta ik nooit stil, letterlijk en figuurlijk. Ik wil op en naast het veld met zelfvertrouwen bewegen. Rexona gebruik ik al jaren, omdat het mij helpt om fris te blijven en met vol vertrouwen te presteren’, vertelt hij.
De samenwerking is volgens Chris Römer, Strategy Director bij Storyboard, dan ook 'meer dan een campagne'. 'Het is een goed voorbeeld van hoe een merk en een sporter samen impact kunnen maken.'
Begin 2026 lanceren Rexona en Reijnders een limited edition deodorant, ondersteund door een landelijke campagne en retailactivaties.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Erben en Joep Wennemars boegbeelden... 04-11-2025
- ParkBee nieuwe official partner van... 01-11-2025
- Heineken beëindigt na 30 jaar... 30-10-2025
- Dopper lanceert special edition met... 30-10-2025
- Alfa Romeo koppelt merk aan dynamiek... 24-10-2025
- Rexona sluit vijfjarig partnerschap... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

