Nieuw retailmedia-format brengt merken dichter bij consument

- Media
- 31 okt 2025 @ 15:00
- Link
- 
  
 Peter van Woensel Kooy
 senior redacteur, merk-expert
 MarketingTribune
- Geen tag
- 31 okt 2025 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Bauer Media Outdoor lanceert samen met Supr Spot een nieuw retailmedia-format dat merkcommunicatie letterlijk naar de ingang van de supermarkt brengt. Supr Spot combineert digitale schermen met fysieke brandingpanelen en biedt merken zo een podium op het moment dat de consument de winkelmand nog gaat vullen.
‘Retailmedia is volop in ontwikkeling, maar Supr Spot gaat verder dan een digitaal scherm bij de ingang,’ zegt Wierish Debipersad, commercial director bij Bauer Media Outdoor. ‘Het combineert fysieke branding, digitale zichtbaarheid en merkactivatie tot één krachtig moment net vóór aankoop, wanneer consumenten nog te beïnvloeden zijn. Daarmee brengen we merken dichter bij het beslissingsmoment.’
Het nieuwe concept maakt deel uit van Create, het creatieve label van Bauer Media Outdoor. Binnen dit label worden merken op vernieuwende manieren zichtbaar gemaakt in het straatbeeld, via onder meer murals, 3D-objecten, wraps en tijdelijke installaties. Met Supr Spot wil Bauer daar een retailmedia-podium aan toevoegen dat merkbeleving en koopmoment laat samenvallen.
De eerste vijf locaties verschijnen bij Jumbo Foodmarkten in Scheveningen, Naaldwijk, Wateringen, Oud-Beijerland en de Mall of the Netherlands. De productie en uitvoering van de campagnes wordt verzorgd door Supr Spot.
Bauer Media Outdoor, onderdeel van de Europese Bauer Media Group, beheert in Nederland ruim 800 digitale schermen en meer dan 22.000 analoge reclameobjecten in meer dan 300 gemeenten. Met Supr Spot richt het bedrijf zich naar eigen zeggen nadrukkelijk op de groeimarkt van retailmedia, waar fysieke zichtbaarheid en data-gedreven targeting steeds vaker samenkomen.
- Blijf op de hoogte van de derde editie van Nederlands toonaangevende retailmedia-event:
 Retail Media Day 2026 [klik hier].
- 
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




