Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers

- Content
- 27 okt 2025 @ 16:01
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 27 okt 2025 @ 16:01
- Tamara de Vos
Met het naderende olympisch schaatsseizoen presenteert X²O Badkamers een nieuwe campagne met Team IKO-X²O Badkamers. De samenwerking met het schaatsteam, dat onder meer bestaat uit Joy Beune, Dai Dai N’tab en Pien Hersman, loopt inmiddels ruim een jaar. De campagne is vanaf vandaag online te zien en wordt de komende weken ook uitgerold via televisie en sociale media.
Focus op voorbereiding
In de commercial spelen Joy Beune en Dai Dai N’tab de hoofdrol. De video opent met een wedstrijdvoorbereiding op het ijs, maar schakelt vervolgens naar een badkamer-scène waarin herstel en ontspanning centraal staan. Hiermee benadrukt X²O Badkamers dat voorbereiding niet alleen op de baan plaatsvindt, maar ook thuis in de badkamer.
Sport en merkidentiteit
‘Dit Olympische schaatsseizoen verdient een campagne waarin we kunnen tonen hoe trots we zijn op de schaatsers van Team IKO-X²O Badkamers’, zegt Iris Kleijburg, Marketing Coördinator bij X²O Badkamers. ‘Met The Creative Shopping Center hebben we een concept ontwikkeld dat zowel de energie van de sport als onze merkidentiteit weerspiegelt.’
Campagnedetails
Het merkicoon ‘Ducky’ keert subtiel terug in de commercial als verbindend visueel element. De uitrol begint online en via social media en vanaf december is de campagne ook op televisie te zien.
Beeld: X²O Badkamers
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Waddengebied viert het donker met vampiercampagne
- KNRM richt vizier op toekomst met krachtige najaarscampagne
- Porsche en Smeg bundelen hun krachten in design
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
Laatste Nieuws
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
- Kennemerhart zet levenservaring... 20-10-2025
- Waddengebied viert het donker met... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

