Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek goud
.jpg)
- Food-en-retail
- 23 okt 2025 @ 15:58
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 23 okt 2025 @ 15:58
- Imke Walenberg
Goudwisselkantoor is gestart met een nieuwe crossmediale campagne onder de noemer ‘Investeer in je eerste gouden munt’. De campagne wil laten zien dat beleggen in goud niet ingewikkeld of onbereikbaar is, maar juist een slimme en tastbare manier om waarde te behouden.
Met een knipoog naar de wereld van digitale investeringen, zoals crypto, richt Goudwisselkantoor zich op een breed publiek, van nieuwsgierige starters tot ervaren beleggers. De boodschap is helder: 'deze coin kun je niet hacken, deze coin blijft altijd goud waard, en deze coin kun je vasthouden.'
De campagnebeelden, video’s en radiospots spelen bewust met het contrast tussen de vluchtige digitale wereld en het tijdloze karakter van fysiek goud. Daarbij is AI ingezet om de focus visueel extra op de munten te leggen.
De campagne is te zien via online kanalen, radio, abri’s, billboards en narrowcasting. Op de speciaal ontwikkelde website goudwisselkantoor.nl/coins krijgen bezoekers uitleg over beleggen in goud. In korte video’s presenteren de specialisten van waarde de dertien populairste gouden munten, waaronder de Krugerrand en het Gouden Tientje.
De campagne loopt van 20 oktober tot en met 8 november en is zichtbaar in Nederland, België en Duitsland. De online en narrowcastinguitingen zijn gedurende de hele periode actief, terwijl radio- en outdoorcampagnes per land verschillen in looptijd.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- Kruidvat doorbreekt taboe rond verzorgingsarmoede
- BenBits eerste partner van 'Stop the plastic chew'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
- Unilever past duurzaamheidsclaims... 23-10-2025
- Foodinfluencer Veggilaine en Oot... 23-10-2025
- Spar breidt bereik in petrolkanaal... 22-10-2025
- Stephan van Ee van Specsavers AI kan... 22-10-2025
- BCG over 'agentic commerce' en de... 22-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes