Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon Craig David
.jpg)
- Food-en-retail
- 13 okt 2025 @ 14:34
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 13 okt 2025 @ 14:34
- Imke Walenberg
Thuisbezorgd.nl zet de ‘Zei d’r iemand’-campagne voort met een nieuw gezicht: de Britse R&B-legende Craig David. In de nieuwste versie van de bekende tune transformeert de zanger het herkenbare geluid tot een r&b-nummer met UK-garage-invloeden. De campagne, ontwikkeld door McCann London, is vanaf vandaag te zien in Nederland en vormt een ode aan diversiteit en lokale gemeenschappen.
Het nummer ‘Every Neighbour Got Their Flava’ is een knipoog naar Davids eigen hit ‘What’s Your Flava?’ uit 2002. In de videoclip, geregisseerd door Romain Chassaing van Academy Films, wordt het dagelijkse leven op een humoristische en herkenbare manier verbeeld, van mislukte kookpogingen tot drukke gezinsmomenten. Daarmee wil Thuisbezorgd.nl laten zien dat het merk er is voor ieder moment, in elke buurt.
Craig David zegt zich goed te kunnen vinden in de boodschap van de campagne: 'De songtekst raakt de kern van alledaagse momenten die ons allemaal verbinden. Het is een eer om mijn eigen draai te geven aan zo’n iconisch nummer.'
Smaken en gewoonten vieren
Volgens Valentine Jaakke-Snoeren, Head of Brand & Campaigns bij Thuisbezorgd.nl, sluit de samenwerking met David aan bij de merkwaarden: 'Met deze campagne vieren we de smaken en gewoonten van de buurten waarin we bezorgen. Al 25 jaar brengen we niet alleen eten, maar ook verbinding aan tafel.'
De samenwerking met Craig David volgt op eerdere internationale edities van de campagne met artiesten als Snoop Dogg, Katy Perry en Christina Aguilera.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Michelins volledige nieuwe lijst voor Nederland
- Wehkamp introduceert nieuwe merkidentiteit
- Nutricia start Ondervoeding op het Menu
- Unilever en For You Agency lanceren Namdong als fan-first...
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
- Kinderen grijpen naar Whopper in nieuwe campagne
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw... 13-10-2025
- EU-verbod op plantaardige... 10-10-2025
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales... 10-10-2025
- Kinderen grijpen naar Whopper in... 08-10-2025
- Echte dames, echte croquet: Van... 07-10-2025
- Michelins volledige nieuwe lijst... 06-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes