Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon Craig David
.jpg)
- Food-en-retail
- 13 okt 2025 @ 14:34
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 13 okt 2025 @ 14:34
- Imke Walenberg
Thuisbezorgd.nl zet de ‘Zei d’r iemand’-campagne voort met een nieuw gezicht: de Britse R&B-legende Craig David. In de nieuwste versie van de bekende tune transformeert de zanger het herkenbare geluid tot een r&b-nummer met UK-garage-invloeden. De campagne, ontwikkeld door McCann London, is vanaf vandaag te zien in Nederland en vormt een ode aan diversiteit en lokale gemeenschappen.
Het nummer ‘Every Neighbour Got Their Flava’ is een knipoog naar Davids eigen hit ‘What’s Your Flava?’ uit 2002. In de videoclip, geregisseerd door Romain Chassaing van Academy Films, wordt het dagelijkse leven op een humoristische en herkenbare manier verbeeld, van mislukte kookpogingen tot drukke gezinsmomenten. Daarmee wil Thuisbezorgd.nl laten zien dat het merk er is voor ieder moment, in elke buurt.
Craig David zegt zich goed te kunnen vinden in de boodschap van de campagne: 'De songtekst raakt de kern van alledaagse momenten die ons allemaal verbinden. Het is een eer om mijn eigen draai te geven aan zo’n iconisch nummer.'
Smaken en gewoonten vieren
Volgens Valentine Jaakke-Snoeren, Head of Brand & Campaigns bij Thuisbezorgd.nl, sluit de samenwerking met David aan bij de merkwaarden: 'Met deze campagne vieren we de smaken en gewoonten van de buurten waarin we bezorgen. Al 25 jaar brengen we niet alleen eten, maar ook verbinding aan tafel.'
De samenwerking met Craig David volgt op eerdere internationale edities van de campagne met artiesten als Snoop Dogg, Katy Perry en Christina Aguilera.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Bacardi en Coca-Cola lanceren kant-en-klare baco-cocktail
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein door warenhuis BHV Marais
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




