Polestar lanceert filmische onthulling met Alexander Skarsgård

- Online
- 6 okt 2025 @ 17:52
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 6 okt 2025 @ 17:52
- Kel Koenen
Polestar zet storytelling centraal bij de lancering van zijn nieuwste model: de Polestar 5, een volledig elektrische vierdeurs Grand Tourer. In een filmische walkaround-film onthult Hollywoodacteur Alexander Skarsgård – bekend van ‘Succession’, ‘Big Little Lies’ en ‘Murderbot’ – het nieuwe model op geheel eigen wijze.
In de minimalistische film, volledig geproduceerd door Polestars eigen creatieve team, vervangt sfeer de klassieke productshots. Skarsgård, die zelf sinds 2024 in een Polestar 3 rijdt, vraagt zich met een knipoog af of de auto ook geschikt is voor een actieachtervolging: ‘Kan hij onzichtbaar worden? Vlammen werpen? En is er ruimte voor een jetpack?’
Bekijk de introductiefilm hieronder:
De Polestar 5 is gebouwd op het eigen bonded-aluminiumplatform en levert indrukwekkende prestaties: 650 kW vermogen, 1.015 Nm koppel en 800-volt snelladen. Volgens Polestar is de film niet alleen een introductie van een nieuw model, maar ook een statement over hoe het merk zijn design en identiteit wil laten spreken – met minimalisme, humor en cinematografische flair.
De film is nu te zien via alle officiële Polestar-kanalen.
Credits
Talent: Alexander Skarsgård & Henry Lion
Executive producers: Charlie Cronborg, Polestar & Magnus Thulin, Rabagast.
Director: Daniel Lidén
Director of Photography: Johan Palm
Creative Director: Susanne Blomster
Creative Director Copy: Conor Nally
Still photography: Stefan Isaksson
1st Assistant Stills: Per Kårehed
Project Manager: Karolina Frisinger
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit zien met campagne Niet...
- [column] Amazon belooft poort richting wereldtoneel te openen...
- Albert Heijn maakt AH App meertalig met hulp van AI
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- Inter Milan introduceert digitaal loyaliteitsplatform Interista
Laatste Nieuws
- Just speelt in op jongerencultuur... 12-11-2025
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de... 12-11-2025
- Inter Milan introduceert digitaal... 12-11-2025
- Albert Heijn maakt AH App meertalig... 06-11-2025
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit... 04-11-2025
- [column] Amazon belooft poort... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

