Recordaantal inzendingen Grand Prix Content Marketing

- Content
- 26 sep 2025 @ 16:38
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 26 sep 2025 @ 16:38
- Kel Koenen
De Grand Prix Content Marketing (GPCM) breekt dit jaar alle records. Voor de editie van 2025 zijn meer dan 100 cases ingezonden, een absoluut hoogtepunt in de geschiedenis van de prestigieuze prijsuitreiking.
De GPCM erkent en beloont jaarlijks de allerbeste voorbeelden van contentmarketing en geldt als hét platform voor marketeers en creatieve professionals die hun werk willen delen, leren van inspirerende cases en erkenning krijgen van vakgenoten. ‘Dit record laat zien dat contentmarketing in Nederland springlevend is’, zegt juryvoorzitter Freek Janssen. ‘De Grand Prix is uniek omdat je beoordeeld wordt door vakgenoten. Zoals een winnaar vorig jaar treffend zei: “Het is een eer om een prijs te krijgen van je eigen vakgenoten.” Dat is precies de essentie.’
De jury let scherp op de kwaliteit en impact van de inzendingen. Bram Koster, eveneens juryvoorzitter, benadrukt: ‘De Grand Prix draait niet om budget, maar om inhoud, creativiteit en strategie. We kijken heel kritisch naar wat een case écht bijzonder maakt. Campagnes die strategie, creatie en resultaat overtuigend combineren, maken de meeste kans.’
Dit jaar zijn er inzendingen in zeven categorieën: B2B, B2C, B2E, Campagne, Jongeren, Maatschappelijk en Non-profit. De jury reikt Awards uit voor de meest succesvolle contentstrategieën en Bekroningen voor uitblinkende contentproducties.
De GPCM wordt georganiseerd door MarketingTribune en het Genootschap van Contentstrategen. Volgens Janssen is de uitreiking inmiddels uitgegroeid tot een avond die veel meer is dan alleen een prijsuitreiking. ‘De sfeer is losser en informeler geworden. Het stimuleert echt het gesprek tussen vakgenoten. Je leert van elkaar en viert samen de kracht van contentmarketing.’
De Grand Prix Content Marketing 2025 belooft dé staalkaart te worden van creativiteit en vakmanschap. De prijsuitreiking vindt plaats op donderdag 6 november in B Amsterdam.
Meer informatie: www.grandprixcm.nl
Op de foto: Deel van de winnaars van een Award of Bekroning bij GPCM 2024 (foto - Guiseppe Toppers)
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- 'De Grand Prix draait niet om budget, maar om inhoud,...
- Het geluid van COPD, Roxeanne Hazes laat impact van longziekte...
- [column] Jeroen van Koningsbrugge
- Lego World 2025: bouwen aan beleving en merk
- Bibliotheek Rotterdam belicht verboden boeken met...
- GPCM2025: 'Contentmarketing krijgt niet de aandacht die het...
Laatste Nieuws
- Recordaantal inzendingen Grand Prix... 26-09-2025
- ING lanceert campagne ‘Upgrade je... 26-09-2025
- [onderzoek] WPP Media lanceert... 25-09-2025
- Veilig Thuis lanceert digitaal... 25-09-2025
- Branded podcast van Mediahuis NRC... 24-09-2025
- 'Make Earth Cool Again':... 23-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes