Steven Bodde nieuwe CEO Traffic Today

Steven Bodde nieuwe CEO Traffic Today
  • B2b
  • 16 sep 2025 @ 14:32
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Per 1 juni is Steven Bodde aangetreden als CEO van performance marketingbureau Traffic Today. Hij volgt daarmee Steven Lubbers op. Bodde brengt ruim vijftien jaar ervaring mee in online marketing, opgedaan bij diverse agencies.

In zijn vorige functie was hij Senior Account Director en Head of Commerce. Ook was hij actief bij initiatieven als de Dutch Search Awards en ShoppingTomorrow en trad hij regelmatig op als spreker tijdens vakbeurzen. ‘Deze nieuwe rol als CEO biedt mij de mogelijkheid om direct impact te maken en samen met het team Traffic Today verder te laten groeien’, stelt Bodde. ‘De celdelingsstructuur van de organisatie, gecombineerd met de ambitie van het team en de potentie van de markt, maakt dit voor mij een unieke kans die ik absoluut niet wilde laten lopen.’

De nieuwe topman kijkt met een duidelijke visie vooruit. ‘Ik geloof sterk dat er binnen onze performance marketingdiensten veel ruimte is voor innovatie, met name door de toepassing van AI. Daarmee kunnen we onze core diensten verbeteren en sneller samen met klanten vernieuwen en winnen.’

In de afgelopen maanden maakte Bodde al uitgebreid kennis met de cultuur, klanten en processen van Traffic Today. Zo werd de overgang naar zijn nieuwe rol zorgvuldig voorbereid en bleef de continuïteit van de organisatie gewaarborgd.

Fotocredit: Barbara Trienen

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken