Univé lanceert zakelijke campagne rond menselijk contact

- Bureaus
- 15 sep 2025 @ 17:25
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 15 sep 2025 @ 17:25
- Kel Koenen
Coöperatieve verzekeraar Univé richt zich in een nieuwe themacampagne op mkb’ers en zzp’ers. Met ‘Écht menselijk contact’, ontwikkeld door creatief bureau Zandbeek, benadrukt Univé dat technologie nooit een doel op zich mag zijn, maar ruimte moet scheppen voor wat volgens de verzekeraar écht telt: persoonlijke aandacht voor iedere ondernemer.
In de campagnefilm onthult Univé Zakelijk op licht ironische wijze een ‘baanbrekende innovatie’ die ondernemers vooral meer ruimte geeft voor menselijk contact. De boodschap is duidelijk: juist in een digitale wereld blijft de menselijke maat leidend. Ramona Chang, Manager Marketing Zakelijk bij Univé: ‘We zijn heel blij met de samenwerking en de nieuwe campagne, die precies laat zien waar wij voor staan: persoonlijk, betrokken en dichtbij.’
Bekijk de campagnefilm hieronder:
Ook Fleur van Zandbeek, CEO van het gelijknamige bureau, onderstreept de boodschap: ‘In een veranderende wereld durft Univé Zakelijk vast te houden aan wat het uniek maakt: haar mensen in de regio. Dat authentieke verhaal verdient een breed publiek.’
De campagne wordt uitgerold via online en social media, digital out-of-home en opvallende locaties zoals de Ziggo Dome en diverse snelwegmasten. Ook werkt Univé aan een contentprogramma waarin ‘échte ondernemersverhalen’ centraal staan, zodat het thema de komende jaren verder wordt verdiept.
Credits
Bureau: Zandbeek
Regisseur: Lucas Camps
D.O.P.: Richard Spierings
Camera assistent: Casper Fraij
Grip: Joey Terwindt
Grip assistent: John Hokke, Vincent van den Eijnden
Opnameleiding: René Jonkers
Gaffer: Teun Pulles
Best boy: Rick Brussee
Electrician: Kasper Undal
Geluid: Joris Geurts
Styling: Anne van Lieshout
Visagie: Estefania ter Heerdt
Post productie: Storm
Sound design: Six Feet High
Casting: Moederannecasting en Stent Casting
Fotografie: Niels Stomps (via Foto Formation)
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne zet trotse Hartmakers in beweging
- De Koffiejongens positioneren zich als buitenbeentje
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in nieuwe campagne
- Heyoo.ai bouwt platform voor gepersonaliseerde authentieke...
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes