Etos viert 100.000 volgers met luierdonatie

Etos viert 100.000 volgers met luierdonatie
  • Online
  • 29 aug 2025 @ 12:30
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Etos heeft een bijzondere manier gekozen om de mijlpaal van 100.000 Instagram-volgers te vieren. De drogisterijketen schenkt 100.000 luiers aan Voedselbanken Nederland, die ze via ruim 180 lokale voedselbanken verspreidt onder gezinnen die het financieel zwaar hebben.

‘Luiers behoren tot veel gevraagde producten en kunnen we vrijwel nooit aanbieden. We gaan met deze duizenden luiers dan ook veel jonge ouders enorm blij maken!’ zegt Paul van Berkel, vicevoorzitter van Voedselbanken Nederland.

Ook bij Etos klinkt trots en maatschappelijke betrokkenheid. ‘De mijlpaal van honderdduizend volgers is niet alleen een reden om trots te zijn op onze betrokken community, maar ook een kans om iets te betekenen voor ouders die dat hard nodig hebben’, aldus Petra Bremer, directeur marketing bij Etos.

De actie werd bedacht en uitgevoerd samen met GoSpooky. Eva Verweij, Client Lead bij het bureau: 'Bij GoSpooky en Etos geloven we in de kracht van community, zowel online als in real life. Met deze actie voegen we daad bij het woord.'

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken