Intergamma lanceert retailmedia-netwerk

- Food-en-retail
- 16 sep 2025 @ 08:01
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 16 sep 2025 @ 08:01
- Kel Koenen
Intergamma, moederbedrijf van bouwmarktketens Gamma en Karwei, zet een nieuwe stap met de introductie van Intergamma Retail Media Groep (IRMG). Hiermee krijgen leveranciers en adverteerders de mogelijkheid hun campagnes direct onder de aandacht te brengen van consumenten die zich online of in de bouwmarkten bevinden - precies op het moment dat ze koopintenties hebben.
Volgens ceo Joost de Beijer biedt Intergamma een uniek platform: ‘Met ons grote bereik, zowel fysiek als digitaal, beschikken we over een waardevol podium voor leveranciers en adverteerders in de Huis & Tuin-markt. We brengen merken en producten onder de aandacht op precies die plekken waar constructieve en decoratieve klussers hun aankoopbeslissingen nemen.’
De propositie omvat zowel digitale als fysieke kanalen. Online kunnen merken kiezen voor gesponsorde producten, bannering, video en gepersonaliseerde campagnes op de webshops en apps van Gamma en Karwei. Vanaf medio 2026 volgen de bouwmarkten zelf, met displays, schapcommunicatie en digitale schermen. Alle uitingen worden ondersteund door data-gedreven targeting en inzicht, waardoor campagnes meetbaar en gericht inzetbaar zijn. De Beijer: ‘Retailmedia is de logische volgende stap in onze samenwerking met leveranciers. Het versterkt niet alleen hun marketinginspanningen, maar draagt ook bij aan een betere ervaring voor onze klanten.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
- Dirk haakt stevig in op Prinsjesdag... 15-09-2025
- Dumfries helpt tieners leren... 15-09-2025
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes