Jumbo Sports nieuwe partner Tulp Hoofdklasse

Jumbo Sports nieuwe partner Tulp Hoofdklasse
  • Sponsoring
  • 16 sep 2025 @ 20:39
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De Tulp Hoofdklasse heeft een nieuwe officiële partner: sportretailer Jumbo Sports, gespecialiseerd in hockey, golf en wintersport. Het partnership loopt drie jaar, tot en met de Olympische Spelen van 2028, en onderstreept de gezamenlijke ambitie om de hockeycompetitie verder te professionaliseren.

‘Met dit partnership verbinden we het allerbeste van twee werelden: topsport en topuitrusting’, zegt Willem Broekhuijse, commercieel directeur van Jumbo Sports. ‘De Tulp Hoofdklasse staat voor dynamiek, kwaliteit en passie, waarden die perfect aansluiten bij Jumbo Sports. Door onze expertise en ons complete aanbod tillen we samen de hockeybeleving naar een nieuw niveau.’

Ook Rob Almering, directeur van de Tulp Hoofdklasse (HHcv), spreekt van een belangrijke stap: ‘Dat een partij als Jumbo Sports zich nu, naast Tulp Keukens, aan ons verbindt, is een bevestiging dat we op de goede weg zijn. Met dit partnership kunnen we samen een stap vooruitzetten.’


vlnr: Mirco Pruyser, Rob Almering & Willem Broekhuijse

De samenwerking wordt zichtbaar gemaakt op en rond het veld, onder meer doordat Jumbo Sports tijdens iedere speelronde de officiële wedstrijdbal presenteert en online via de (social) kanalen van de Tulp Hoofdklasse. Beide partijen benadrukken met de overeenkomst te investeren in duurzame groei richting 2028.

Fotocredits: hockeyfoto.nu

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken