Voorbij de P van Promotie
Voor de Analyse getiteld Voorbij de P van Promotie spreekt senior redacteur Peter van Woensel Kooy met Charelle Akihary (PIM/NPO), Joanny Lijbers (Unilever), René Hofma (Result Recruitment Group) en Hans Molenaar (Beeckestijn).
De cover-CMO deze editie is Joyce Veekman van Sanquin; zij werd geïnterviewd door hoofdredacteur Kel Koenen.
Albert Heijn gaat richting Kerst met Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe supermarktmanager Daan in de commercials. Tijd voor Peter van Woensel Kooy voor een catch-up met CMO Johan van der Zanden.
De Telegraaf heeft een nieuwe merkcampagne. Kel Koenen in gesprek met Kamran Ullah (De Telegraaf), Riske Betten (Mediahuis Nederland) en Reinier Steures (Natwerk).
En verder:
☼ Aflevering 26 van MarketingAffairs door Julian Stevense van Brandgurus.
☼ Aflevering 42 van The art of positioning door Trudelies van der Poel en Marc Oosterhout.
☼ Een nieuwe column van Anders Jansen van The House of Marketing.
☼ Hoofdredacteur Imke Walenberg interviewt Alexander Ebbing van start-up Ebbing Tides voor de rubriek Merk in de Maak.
☼ Imke Walenberg interviewt de juryvoorzitters van de Grand Prix Content Marketing Awards Freek Janssen en Bram Koster.
☼ In de rubriek MarketingTrends vraagt Sytse Kooistra van Kaliber zich af: ‘Evolueert een merk voor marketeers of voor de doelgroep?’
☼ In haar column Snelweg of de mooiste route? houdt Annemieke Mol (Yune | IPG Mediabrands) een pleidooi voor de midfunnel.
☼ In de rubriek De Campagnes het portfolio van fotograaf Kees Rijken.
☼ Hoofdredacteur Marketingfacts Imke Walenberg deelt 5 artikelen van haar platform.
☼ Redacteur Nanny Kuilboer duikt in de wonderbaarlijke wereld van Kellogg’s dat recent een love connection aanging met Nutella.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 230] Ivo Duits - founder Ivono
- Eerste 'unbottled' drankje zet nieuwe standaard voor...
- Onderzoek: Merken zouden meer aandacht kunnen besteden aan het...
- VIA: ‘Bureaus moeten fundamenteel van koers veranderen’
- Valerie van Schaick nieuwe cmo Alpine Hearing Protection
- [column] Is polarisatie nodig voor merkbouw
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes