Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort

Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
  • Bureaus
  • 13 okt 2025 @ 09:05
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Auping breidt haar merkpositionering 'Designed for Life' uit met een nieuwe campagne die draait om de belofte van ultiem slaapcomfort, waar vakmanschap, innovatie en design samenkomen. De commercial, ontwikkeld door N=5 en geregisseerd door Maria Bodil, verbeeldt ‘de slaap van je dromen’: hoe het voelt om op een Auping te slapen en uitgerust wakker te worden.

Met Designed for de slaap van je dromen speelt Auping in op een groeiend bewustzijn rond slaapkwaliteit. Nederlanders kampen steeds vaker met slaapproblemen door stress en digitale prikkels, terwijl de bereidheid groeit om te investeren in betere slaap. ‘We zien een fundamentele verschuiving in hoe mensen naar slaap kijken’, zegt Dijana Husedinovic, marketingdirecteur bij Koninklijke Auping. ‘In een wereld waarin je altijd “aan” staat, is slaap de basis voor herstel. Wij combineren 135 jaar slaapwetenschap met Nederlands design voor diepe, herstellende rust.’

Bekijk de commercial hieronder:

 



Volgens Thijs Bontje, creatief directeur bij N=5, draait de campagne om échte beleving. ‘Deze campagne laat zien waar Auping voor staat: de ervaring van goed slapen en fris wakker worden. Geen lifestyle-belofte, maar wat je echt voelt wanneer design, technologie en duurzaamheid samenkomen in één bed.’

Vanuit het R&D-droomlab in Deventer werkt Auping dagelijks aan innovaties op het gebied van ventilatie, ondersteuning, design en duurzaamheid. ‘Die toewijding zie je terug in onze producten én in deze campagne’, besluit Husedinovic.

Credits
Klant: Auping
Verantwoordelijk bij klant: Dijana Husedinovic, Veronique de Bos, Annelies Oosterkamp
Bureau: N=5
Creatie: Thijs Bontje, Carsten van Berkel
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Tamara Saelman, Anouk Huizer
Agency producer: Anna Bosscher
Productiemaatschappij: Tebbernekkel
Regie: Maria Bodil
Productie: Emily Barendse
DOP: Noël Schoolderman
Muziek: Diederik Idenburg
Grading: Barry Clarke
Edit: Samantha Groesbeek
Fotografie: Maria Bodil

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken