Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af

Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
  • Bureaus
  • 23 okt 2025 @ 09:00
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Deze week breekt niet alleen de eerste herfststorm los, ook bij Jumbo Supermarkten stormt het aanbiedingen. Met de nieuwe campagne Prijzenstorm introduceert de supermarktketen een actiemechanisme met wekelijks meer dan duizend scherpe aanbiedingen. Daarmee wil Jumbo volgens eigen zeggen zorgen voor meer herkenbaarheid en urgentie rondom haar promoties: als het stormt bij Jumbo, dan is het écht raak.

De campagne draait om wat Jumbo ‘Voordeelkracht 10’ noemt, met acties op populaire A-merken, Jumbo-huisproducten en verse groenten en fruit. Klanten kunnen rekenen op opvallende aanbiedingen zoals producten voor 1 euro, 1+1 gratis en zelfs 2+3 gratis. De Prijzenstorm-campagne loopt tot en met 11 november en is zichtbaar op televisie, sociale media, weerplatformen, radio en uiteraard in de winkels zelf. In de commercials trotseert Frank uit de bekende Jumbo-familie letterlijk de storm om de beste deals te bemachtigen.

Volgens René Repko, directeur marketing a.i. bij Jumbo, past de campagne binnen de aangescherpte commerciële koers van de supermarktformule. ‘Als Jumbo richten we ons met volle aandacht op waar we groot mee zijn geworden: elke dag lage prijzen, een breed assortiment en de beste service. De EDLP-strategie waarmee we klanten geruststellen, vullen we nu aan met continu tijdelijke, scherpe aanbiedingen. De Prijzenstorm-campagne sluit daar naadloos op aan.’

Bekijk hieronder de commercial:



De campagne is ontwikkeld door bureau Hotel L’Amour. Martijn van Marle, creative director en oprichter van het bureau, stelt dat het concept zowel herkenbaar als energiek moest zijn. ‘In een landschap vol actiemechanismen wilden we iets creëren dat direct opvalt. Een tikje over de top, met veel humor en energie – echt passend bij Jumbo.’

Credits
Jumbo Supermarkten
Bureau: Hotel L’Amour
Productie: BetterCallsol
Regie: Roel Boorsma
Producer: Ronald Hietbrink
D.O.P: Marc de Meijer
Offline Montage: Kim Hinrichs
Post Productie: de Grot
Sound Design: Public Audio

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken