Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af

- Bureaus
- 23 okt 2025 @ 09:00
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 23 okt 2025 @ 09:00
- Kel Koenen
Deze week breekt niet alleen de eerste herfststorm los, ook bij Jumbo Supermarkten stormt het aanbiedingen. Met de nieuwe campagne Prijzenstorm introduceert de supermarktketen een actiemechanisme met wekelijks meer dan duizend scherpe aanbiedingen. Daarmee wil Jumbo volgens eigen zeggen zorgen voor meer herkenbaarheid en urgentie rondom haar promoties: als het stormt bij Jumbo, dan is het écht raak.
De campagne draait om wat Jumbo ‘Voordeelkracht 10’ noemt, met acties op populaire A-merken, Jumbo-huisproducten en verse groenten en fruit. Klanten kunnen rekenen op opvallende aanbiedingen zoals producten voor 1 euro, 1+1 gratis en zelfs 2+3 gratis. De Prijzenstorm-campagne loopt tot en met 11 november en is zichtbaar op televisie, sociale media, weerplatformen, radio en uiteraard in de winkels zelf. In de commercials trotseert Frank uit de bekende Jumbo-familie letterlijk de storm om de beste deals te bemachtigen.
Volgens René Repko, directeur marketing a.i. bij Jumbo, past de campagne binnen de aangescherpte commerciële koers van de supermarktformule. ‘Als Jumbo richten we ons met volle aandacht op waar we groot mee zijn geworden: elke dag lage prijzen, een breed assortiment en de beste service. De EDLP-strategie waarmee we klanten geruststellen, vullen we nu aan met continu tijdelijke, scherpe aanbiedingen. De Prijzenstorm-campagne sluit daar naadloos op aan.’
Bekijk hieronder de commercial:
De campagne is ontwikkeld door bureau Hotel L’Amour. Martijn van Marle, creative director en oprichter van het bureau, stelt dat het concept zowel herkenbaar als energiek moest zijn. ‘In een landschap vol actiemechanismen wilden we iets creëren dat direct opvalt. Een tikje over de top, met veel humor en energie – echt passend bij Jumbo.’
Credits
Jumbo Supermarkten
Bureau: Hotel L’Amour
Productie: BetterCallsol
Regie: Roel Boorsma
Producer: Ronald Hietbrink
D.O.P: Marc de Meijer
Offline Montage: Kim Hinrichs
Post Productie: de Grot
Sound Design: Public Audio
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
- Team5pm sluit zich aan bij internationaal netwerk Samy
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- [column] De toekomst van strategie
Laatste Nieuws
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes