DA kiest Zuiver Group als nieuwe mediapartner

- Bureaus
- 7 nov 2025 @ 07:04
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 7 nov 2025 @ 07:04
- Kel Koenen
Na een bureauoriëntatie heeft Nederlandse Drogisterij Service (DA) gekozen voor Zuiver Group als nieuwe mediapartner. De samenwerking is gericht op het versterken van de merkcommunicatie en het toekomstbestendig maken van de media-aanpak van de drogisterijketen.
Het bureau wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en inkoop van alle above-the-line campagnes in Nederland. De eerste gezamenlijke uitingen worden begin 2026 verwacht. Volgens Stephanie Pouw, teamleider Promotie bij DA, sluit de samenwerking goed aan bij de koers die het merk wil varen: ‘DA kent een rijke historie en heeft een sterke positie in het lokale straatbeeld. We staan voor persoonlijke aandacht en deskundig advies – waarden die we ook in onze communicatie willen laten doorklinken. Om daarin een volgende stap te zetten, zochten we een mediapartner die strategische diepgang combineert met pragmatische uitvoering en kennis van zowel de landelijke- als lokale markt.’
Zuiver Group gaat DA begeleiden bij de verdere uitrol van haar merk- en mediavisie, met aandacht voor die balans tussen landelijke zichtbaarheid en lokale betrokkenheid. Daarmee wil de drogisterijketen zich nadrukkelijker onderscheiden in een competitieve markt waarin persoonlijke service en merkvertrouwen steeds belangrijker worden. ‘DA is een sterk en herkenbaar merk met een uitgesproken rol binnen de Nederlandse drogisterijmarkt’, stelt Simon de Best, partner van Zuiver Group. ‘De combinatie van lokale relevantie, persoonlijke service en een vertrouwd merkbeeld biedt veel kansen voor verdere groei. We zijn trots op het vertrouwen van DA en kijken ernaar uit om samen te bouwen aan een onderscheidende mediastrategie die het merk nog sterker positioneert in een veranderend retaillandschap.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Reckitt kiest WPP Media voor... 07-11-2025
- DA kiest Zuiver Group als nieuwe... 07-11-2025
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

