Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven

Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
  • Bureaus
  • 3 nov 2025 @ 09:42
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Speelgoedketen Intertoys trapt de feestmaand af met de lancering van haar Sinterklaascampagne 2025. De campagne staat volledig in het teken van de meerjarige samenwerking met De Grote Sinterklaasfilm en draait om de vele speelgoedavonturen die de bekende Pieten beleven bij de Intertoys Toy Testers – de jonge speelgoedspecialisten die een centrale rol spelen in de contentstrategie van het merk.

In de nieuwe Sinterklaascommercial, ontwikkeld met social agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged, wordt het meisje Sofia aangemoedigd door Chico Choco om als Toy Tester een speelgoedavontuur te beleven. Wanneer ze via een magisch moment terechtkomt in het Intertoys Go Play Clubhuis, ontdekt ze samen met de Pieten Chico Choco, Kim Kado en Marco Marsepein de nieuwste speelgoedproducten en uitdagingen. De commercial eindigt met een oproep aan kijkers om zelf het avontuur aan te gaan via PLAY.intertoys.nl.

Bekijk de commercial hieronder:



De crossmediale campagne is zichtbaar op televisie, in de bioscoop, via social media, streamingdiensten en in alle 200 winkels van Intertoys. Medio november volgt een landelijke (digital) out-of-home campagne en een samenwerking met radiozender 100%NL.

Op Play.intertoys.nl en in het Intertoys Speelboek loopt het verhaal van De Grote Sinterklaasfilm en de Verdwenen Verlanglijstjes verder. Kinderen kunnen er de verlanglijstjes van de Pieten ontdekken, unboxingvideo’s bekijken en deelnemen aan de speciaal ontwikkelde AR-game Piet in Opleiding. Ook maken zij wekelijks kans om alle cadeautjes van hun eigen verlanglijstje te winnen.

Volgens Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys, laat de samenwerking zien hoe verhaallijnen en filmkarakters naadloos geïntegreerd kunnen worden in het merkecosysteem. ‘De brede scope en hoge mate van engagement tillen de magie van Sinterklaas naar een hoger niveau – van winkelvloer tot online platform. En dat in het eerste jaar van deze samenwerking.’

Daarnaast is Intertoys partner van het officiële intochtevent van De Grote Sinterklaasfilm in Purmerend en organiseert het meet & greets met de bekende Pieten in diverse winkels. Ook reist een speciale Intertoys-pop-upstore mee langs de theatershows van de film. Tot slot lanceert Intertoys de interactieve serie ‘Vraag het Sinterklaas’, gepresenteerd door YouTube-tweeling Quinn en Aaron. Kinderen kunnen via Play hun vragen aan Sinterklaas insturen en wekelijks zien of hun vraag beantwoord wordt – inclusief de hamvraag van Aaron zelf.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken