[marketeer 233] Geert Janssen - merkverantwoordelijke Maes notarissen: 'Marketing zorgt voor onderscheid'

[marketeer 233] Geert Janssen - merkverantwoordelijke Maes notarissen: 'Marketing zorgt voor onderscheid'
  • Algemeen
  • 17 okt 2025 @ 08:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

In onze serie [marketeer] vandaag Gert Janssen MRE MBA, wiens 'Maes' als een der eerste notariskantoren in Nederland stevig inzette op marketing en daar nu de vruchten van plukt. ‘Vroeger was adverteren vies. Dat “heurde” niet.' Nu plaatst Maes onder andere bus- en lichtmastreclames voor zijn merkbekendheid.

Kun je jezelf kort introduceren?

‘Zakelijk ben ik notaris, marketeer en leidinggevende. Ik heb twee decennia als notaris/partner op de Zuidas gewerkt, bij achtereenvolgens Loeff Claeys Verbeke (nu Shearman A&O en Loyens & Loeff, red.), Simmons & Simmons en Stibbe. Het notariaat prikkelt me nog steeds intellectueel en de grote variëteit aan menselijke contacten vind ik heel plezierig. Extra leuk vind ik het om sinds 2019 een kantoor te leiden waarbij ik het anders kan doen dan de meeste notariskantoren. De ene notaris is immers de andere niet. Privé ben ik al lange tijd met de dezelfde mevrouw en ben vader van drie uitgevlogen dochters. Het meest trots ben ik misschien wel op het certificaat dat ik heb verkregen nadat ik op het circuit van Paul Ricard in Frankrijk de één-daagse Formule 1-rijcursus met goed gevolg had afgerond.’

Hoe is je affiniteit met marketing ontstaan?

‘Al na een aantal jaar in het notariaat wilde ik me breder ontwikkelen om een effectiever notaris te zijn. Daarom heb ik een master in vastgoed- en beleggingskunde (MRE, red.) en later in bedrijfskunde (MBA, red.) behaald, waardoor ik ook het belang van marketing beter leerde begrijpen. Het notariaat staat bij menigeen als een wat kleurloos métier te boek en dat kan beslist anders. Tegenover alle tinten grijs zetten wij kleur. Wij proberen in zoveel mogelijk facetten van ons werk te laten zien wie wij zijn en waar wij voor staan. Met energie, visie en toewijding. We willen goed zichtbaar zijn. En wij willen vernieuwers zijn, geen volgers. Gemotiveerd om het meest klantgerichte notariskantoor van de regio te zijn – en als het kan van Nederland. Dat uit zich in allerlei bedrijfskundige aspecten; van ICT tot HRM en van interne communicatie tot marketing.’

Heeft Maes notarissen een bepaalde focus of expertise?

‘Wij zijn een onafhankelijk, full service notariskantoor voor particulieren, ondernemingen en (semi)overheden uit de Metropoolregio Rotterdam Den Haag. Gespecialiseerd in familie- en erfrecht, ondernemingsrecht en vastgoed. Wij begeleiden onze klanten bij de momenten die er werkelijk toe doen in het leven. Zakelijk en privé. Wij bieden rust, betrouwbaarheid en zekerheid. Dat willen we onberispelijk, toegewijd en integer doen. Dat zijn algemene klinkende termen die we met elkaar elke dag heel concreet maken.’

Wij begrepen dat je Maes notarissen circa vijf jaar geleden overnam en toen het kantoor als ‘merk’ op de kaart zette. Kun je dit toelichten?

‘Mijn twintig jaar aan de Zuidas heeft mij veel gebracht. Tegelijkertijd was er ook altijd een verlangen naar verbreding en ondernemerschap. Toen ik Maes notarissen oppakte zag ik op nagenoeg alle terreinen ruimte voor verbetering, inclusief in marketing en communicatie. Het kantoor leidde een nogal bedaagd bestaan maar wij hebben, ook door intensief klantcontact, er echt leven in gebracht. We merken tot onze vreugde dat er heel veel klanten zijn die het waarderen als een notariskantoor laagdrempelig, betrokken en prettig kan functioneren. Dat is gek genoeg nog een zeldzaamheid in het notariaat. Dit klinkt voor de meeste marketeers waarschijnlijk simpel en logisch, maar om dit te implementeren in een markt waar dit nog weinig voorkomt blijkt toch behoorlijk vernieuwend en effectief te zijn.’

Binnen het notariaat speelt marketing – is onze indruk – nog geen grote rol. Correct? Waarom bij jullie wel en wat heb je daar aan?

‘Over notarissen doen wel wat fabeltjes de ronde. Maar dat de ene notaris de andere niet is, is geen fabeltje. Kwaliteit, snelheid, service en prijs verschillen bij notarissen onderling nogal. Het is bij ons niet anders dan met veel consumentenkeuzes. Dineren kan bij McDonald’s of de Librije. Wil je een auto dan kun je kiezen voor een Skoda of een Rolls-Royce. En daar zit ook nog eens van alles tussen. Zo is het ook bij notarissen. De klant kan dat echter doorgaans niet goed zien; vergelijken is moeilijk. Wij helpen daar graag bij, door aan ons merk te werken.’

Kun je een concreet voorbeeld geven?

‘Wij horen dat het tegenwoordig bij veel notarissen maanden duurt voor je eindelijk eens een keer bij ze terecht kunt. En nemen ze je zaak eenmaal in behandeling, dan verloopt de dossiervoortgang menigmaal ook nog eens tergend langzaam. Dat kan anders, beter. Bij ons ben je gelijk aan de beurt. Dat lukt ons dankzij flinke investeringen in digitalisering en AI. Ook lukt het om – tegen de stroom in – goede mensen te werven en te behouden.’

Hoe is de marketingafdeling ingericht?

‘Wij werken extern met een online bureau en met een communicatie- en pr-bureau. Zij helpen ons met vorm, toon en executie. Veel content maken we zelf in house. Daarnaast is ons MVO-beleid essentieel voor wie we willen zijn. Dat kan je positionering of marketing noemen, of goed burgerschap. Ons motto is: goed voor elkaar. Dat betekent dat we onze zaken op orde hebben, voor de klant en onze medewerkers. Maar ook dat we goed doen voor elkaar en met elkaar zijn. Zo ondersteunen we bijvoorbeeld Stichting Support Casper in onderzoek tegen alvleesklierkanker, de Theaters Pepijn en Diligentia, voetbalclub Sparta, Hockeyclub Rotterdam en via Team Janssen de Jong (JAJO, red.) nemen we deel aan The Ocean Race, de zwaarste zeilwedstrijd ter wereld.’

Wat is een echt groot verschil met de Zuidas waar je eerst werkte en het ondernemerschap dat met Maes is ingetreden?

‘Een van de voordelen van eigen baas zijn is dat ik als onafhankelijk notaris geen belangenconflict meer heb met kantoorgenoten of advocaten waardoor ik nog wel eens zaken of klanten niet kon bedienen. Daarnaast kan ik in de marketingcommunicatie van ons kantoor een stuk verder gaan dan op de Zuidas gebruikelijk is. Bij de grote kantoren is het bovendien vaak op de website goed zoeken naar die enkele notaris en zijn of haar praktijk. Veel notarissen bij de grote kantoren zijn ondersteunend aan de advocatuur. Daarbij wensen de grote kantoren veel notariële diensten niet te verlenen omdat het onvoldoende rendeert. Zichtbaar is ook dat de klantgroep bij de Zuidaskantoren doorgaans behoorlijk elitair is. Bij de kantoren waar ik werkte mocht ik wel de profijtelijke praktijk in vastgoedbeleggingsfondsen draaien waar honderden miljoenen in omgaan. Maar als ik dan voor diezelfde – door mijzelf geacquireerde – klant de uitponding van individuele appartementen aan particuliere kopers moest verzorgen, dan stuitte dat vanuit de partners op protest. Want je kunt niet in dezelfde wachtruimte de CEO van een beursgenoteerde onderneming laten wachten met een particuliere koper van een bescheiden flatje. En dat is ook eigenlijk wel te begrijpen, ook vanuit marketingperspectief. Maar dit verklaart ook dat ik niet de enige notaris ben die een groot kantoor voor een eigen notariskantoor heeft verruild.’

Welke marketingtrends vind jij interessant in relatie tot het notariaat?

‘Vroeger was adverteren vies. Dat “heurde” niet. En van de socials werd alleen LinkedIn als relevant gezien. Wat je al wat langer ziet is dat veel grote kantoren hun expertise nu – al dan niet tegen betaling – behoorlijk actief pluggen bij ranglijsten als Legal500, Chambers en Nederlandse aftreksels daarvan. Ik signaleer ook dat veel kleine kantoren inmiddels hun sociale media steeds beter inzetten, en out of home-campagnes aanwenden om hun zichtbaarheid te vergroten. Ook wij doen dat, bijvoorbeeld met lichtmastreclames op strategische plaatsen. Ondenkbaar in de tijd dat ik begon in dit vak.’

Wie of wat inspireert jou in je werk?

‘Warren Buffet, onder meer met zijn opmerking: “Someone is sitting in the shade today because someone planted a tree a long time ago.”’

Wat hoop je zelf nog te zien in de verdere ontwikkeling van je notariskantoor en de rol die marketing daarin blijft spelen?

‘Wij hebben dit jaar een sprong voorwaarts gemaakt in onze marketing door gerichter te adverteren en content te publiceren, ook in de vorm van bijvoorbeeld interviews, blogs en opiniestukken. Door nog meer een zichtbare en maatschappelijk betrokken positie in te nemen denk ik dat ons kantoor nog beter gezien wordt als partner van de klanten die we graag bedienen. De essentie van ons succes, ook qua marketing, zit in het goed voor elkaar zijn: het delen van een uitdagende en stimulerende werkomgeving. Waarin collega’s en ik ons prettig en veilig voelen, loyaal en solidair zijn. Staan voor elkaar. Goed voor elkaar zijn. Dat is voor mij de beste marketing die ik mij kan wensen.’

Voor eerdere hoogvliegers uit deze serie, scroll door de linkjes hieronder

tekst Peter van Woensel Kooy 

Twee voorbeelden van de zichtbaarheid van het merk Maes notarissen

De 232 eerdere interviews uit deze serie
232. [marketeer 232] Tim Ariesen - CroudX
231 [marketeer 231] Simon Koolstra - strateeg en wiskundige Rewire ai
230 [marketeer 230] Ivo Duits - founder Ivono
229 [marketeer 229] Lotte Botman - Hoofd Marketing '365 Dagen Succes'
228 [marketeer 228] Marnix Stokvis - co founder Aquablu
227 [marketeer 227] Ragna Hes en Kees van Dorp - founders Instama
226 [marketeer 226] Jasper Spaargaren - CMO Flowerfarm
225 [marketeer 225] Reinout Koot - oprichter The Boxspring Club
224 [marketeer 224] Kaini Sensa Koole - oprichter Parfumello
223 marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
222 [marketeer 222] Age Sluis - marketeer Kindergarden
221 [marketeer 221] Lennart van Bolderick - founder Boldwool
220 [marketeer 220] Rob Soeterbroek - Sales Friesland Campina / Chocomel
219 [marketeer 219] Annemiek Neefjes & Eric Razenberg - Taalklasse
218 [marketeer 218] Niels & Marielle Smit - oprichters Sjumo
217 [marketeer 217] Joost Pronk - trade marketing manager Disaronno
216 [marketeer 216] Annette Reijersen van Buuren - marketeer Pathe Theatres
215 [marketeer 215] Marlies van Iterson- founder en director Pineut
214 [marketeer 214] Diederik Broekhuizen - Best Social Awards
213 [marketeer 213] Thijs Gussenhoven - marketeer Amstel
212. [marketeer 212] Kaaren Davoli - Roseman Labs
211. [markeeer 211] Caroline Rigo - ceo en founder Rigorgeous
210. [marketeer 210] Sander de Klerk - co founder The Good Roll
209. [marketeer 209] Steven Kesler - co founder My Way
208. [marketeer 208] Paul Woltering - partner Woedend
207. [marketeer 207] Brenda Smith - director marketing cx & cmo AS Watson
206. [marketeer 206] Anne en Esther Vedder - founders Vedder & Vedder
205. [marketeer 205] Marc Vekemans - Head of Marketing bij Boldking
204. [marketeer 204] Els Dijkhuizen - cmo Heineken
203. [marketeer 203) Arina Abbring - Marketing Manager van NewForrest
202. [marketeer 202] Pauline Barendregt - creatief directeur Fatboy
201. [marketeer 201] Niels van den Bergh - oprichter MintBlue
200. [marketeer 200] Chiel van Leeuwen - hoofd D&C Bijenkorf
199. [marketeer 199] Thijs Ekelschot - international marketing director Velux
198. [marketeer 198] Valerie Vos, country business lead van The Vegetarian Butcher
197. [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur Philips
196. [marketeer 196] Patrick Kuijsters - CMO ABN Amro Nederland
195. [marketeer 195] Andrea Rigoni - ceo foodmerk Rigoni di Asiago
194. [marketeer 194] Glenn Balak: co-founder en CCO Menoki
193. [marketeer 193] Nikita Lensink - marketingdirector Thuisbezorgd.nl
192. [marketeer 192] Ilse van Loon - Brand & Communication Stoov
191. [marketeer 191] Robbert Jansen en Paul Falla - van Ideapreneurs
190. [marketeer 190] Mathieu Veldhuijzen - Grote Speelgoedboek Bol
189. [marketeer 189] Laura Simons - sr brand Koninklijke Peijnenburg
188. [marketeer 188] Andy Shovel: co-founder van This plantbased
187. [marketeer 187] Gavin Arm - founder en ECD Positivity Branding
186. [marketeer 186] Hans Vos - schrijver, schilder en artiest
185. [marketeer 185] Floris Smits - marketingmanager Optisport
184. [marketeer 184] Jill Snijder - founder Lepelclub
183. [marketeer 183] Melvin Klink - cd SpecialistenNet
182. [marketeer 182] Alessandro van de Loo - Vacanze col Cuore
181. [marketeer 181] Perzia Malayeri - designer fashionlabel Perzia.nl
180. [marketeer 180] Paula Jap Tjong - promotor Knuffel en Stoelyoga
179. [marketeer 179] Michelle Rienks - marketeer Univé
178. [marketeer 178] Flo van Haastrecht & Zoe van Helvoirt - BeeGrateful
177. [marketeer 177] Pascal Beeren- sterrenrestaurant De Bokkedoorns
176. [marketeer 176] Jeroen Verdenius- marketeer Vermaat Groep
175. [marketeer 175] Mieke van Vugt - bedenker van foodmerk OaYeah
174. [marketeer 174] Max Blom - medeoprichter kitesurfmerk Mystic
173. [marketeer 173] Raymond Wolf en Fritjof Terlingen - Wolf rijbewijsshop
172. [marketeer 172] Valentine van der Lande - Oot Granola
171. [marketeer 171] Cis Nijenhuis: co-founder van Witlof Skincare
170. [marketeer 170] Saskia Schuit - new business developer Waterdrop
169. [marketeer 169] Susan Houben - Head of Marketing van SodaStream
168. [marketeer 168] Raoul Nijlhof - oprichter en marketeer Luggage Care
167. [marketeer 167] Janina Jahns - marketeer bij Diageo
166. [marketeer 166] Olaf Ouwerkerk en Youri van Slingerland van Happy Trails
165. [marketeer 165] Bob Verlaat - marketeer Super73 e-bikes
164. [marketeer 164] Samantha Sowirono - co marketeer Klarna
163. [marketeer 163] Bing van der Lande - merkenbouwer Object Embassy
162. [marketeer 162] Julie Munneke - founder van Tiny Library
161. [marketeer 161] Janne van den Tweel - marketing coördinator QWIC
160. [marketeer 160] Esmée Clewits - oprichter YourDesq
159. [marketeer 159] Evelien de Vries - oprichter van MDV Europe
158. [marketeer 158] Andrea van Nieuwenhuizen - Head of Marketing Stox Energy Socks
157. [marketeer 157] Lindsay van der Looij - merkbewaarder van Bloy Institute
156. [marketeer 156] Celine Lokhorst - marketing manager Kamera Express
155. [Marketeer 155] Hans van der Eerden van De Raad van Buiten
154. [Marketeer 154] Coen de Kovel - cmo webshop Pluck
153. [Marketeer 153] Double Dutch sisters
152. [Marketeer 152] Fleur Runhardt en Roos Lindhout van House of Treats
151. [Marketeer 151] Jacqueline Seton-Jacobs (Seton’s Bakery) 
150. [Marketeer 150] Lena Cobelens van lounge- en sleepwear merk Le Olive
149. [Marketeer 149] Phil Vonk: 'Auto.nl is een lifehack'
148. [Marketeer 148] Ramon Beuk - chef, leraar en ondernemer over Wayooh
147. [Marketeer 147] Nathalie van den Hombergh over Own Your Space
146. [Marketeer 146] Bibi Janus van Juicebrothers
145. [Marketeer 145] Anna de Lanoy Meijer en Nina Poot over Anna + Nina
144. [Marketeer 144] Ella Fortuin koppelt personalities aan merken met Brands Connected
143. [Marketeer 143] Celapp Media scoort met b2b apps
142. [Marketeer 142] Pauline Cousseau: chief marketing officer oogmerk Polette  
141. [Marketeer 141] CMO Mick van Ettinger van The LiveKindly Collective
140. [interview marketeer 140] Iris Spronk over Webscraping Amsterdam
139. [interview Marketeer 139] Jasmijn Rijcken over marketingschip Eureka
138. [interview Marketeer 138] Felice Uiterwijk van Fairtrade Original over jackfruit
137. [interview Marketeer 137] Mark de Lange, ceo en founder van Ace & Tate
136. [interview Marketeer 136] Milo Borghans - Blyck Leckerneyen
135. [interview Marketeer 135] Bernadette Kooijman - startup No Fairytales
134. [interview Marketeer 134] Martijn Roordink, CEO en co-founder van Spaces
133. [interview Marketeer 133] Willem Kors & Marleen de Haan - marketeers Poeder Pret
132. [interview Marketeer 132] Olaf van Gerwen - oprichter Chuck Studios
131. [interview Marketeer 131] Miriam Mieras, Neeltje en Bob - Employity Recruitment
130. [interview Marketeer 130] Edward Hissink - cmo Fresh-R
129. [interview marketeer 129] Ron Beckers - oprichter Joe Merino
128. [interview Marketeer 128] Thomas Gesink- cmo bij Stadsbrouwerij De Prael
127. [interview Marketeer 127] Michiel Reinoud - managing director MBRC en Charity Gifts
126. [interview Marketeer 126]  Renée Cohen - Stromma Nederland
125. [interview Marketeer 125] Arjen van den Hof - eigenaar Vondel Hotels
124. [interview Marketeer 124]  Jos van Mil - bedenker Tommies en md Greenco
123. [interview Marketeer 123] Sandra Alvarez - foodinfluencer en kookboekschrijver
122. [interview Marketeer 122] Jeroen de Bos - commercial director Mepal
121. [interview Marketeer 121] Joseph Constanty - marketing director NIU
120. [interview Ondernemer 120] Stefaan Mouradian en Steven Boelens - Baunat juwelen
119. [interview Ondernemer 119] Antonie Reichling - Reichling Strategisch in Kwaliteit
118. [interview Ondernemer 118] Jacinta Bokma en Joyce Pherai van CookingToday.nl
117. [interview Ondernemer 117] Sven Dirkzwager - general manager MyCOOKS
116. [interview Ondernemer 116] Hubrecht Duijker - wijnschrijver
115. [interview Ondernemer 115]  Frans Story - directeur Van Boxtel hoorwinkels
114. [[interview Ondernemer 114] Olivier Wegloop - cmo gevogeltebedrijf Kipster
113. [[interview Ondernemer 113] Cor Jansen - oprichter en cmo Kooc kant-en-klaar
112. [interview Ondernemer 112] Olaf Ouwerkerk - bedenker van Rotterdammertjes 
111. [interview Ondernemer 111] Marijke de Laat en Joris Landa - Bouillon Brothers
110. [interview Ondernemer 110] Jaco Pieper - oprichter en marketeer Koupe ijs
109. [interview Ondernemer 109] Sophie Heldens - country manager reBuy
108. [interview Ondernemer 108] Jochem Snels - oprichter / eigenaar Another Cookie 
107. [interview Ondernemer 107] Leendert Mulder - event expert Cannes en Cambodja
106 [interview Ondernemer 106] Henrietta Morrison - oprichter Lily’s Kitchen petfood
105. [interview Ondernemer 105] Sander van Bladel - marketeer Lesara agile retail
104. [interview Ondernemer 104] Jurryt van Arend, marketeer Doniger Fashion Group
103. [interview Ondernemer 103] Jaap Korteweg - oprichter De Vegetarische Slager
102. [interview Ondernemer 102] J.W. Kaldenbach& Edo Dijksterhuis - Bierrevolutie
101. [interview Ondernemer 101] Mark Vletter - oprichter telecomaanbieder Voys
100. [Ondernemer van de Week] Bénine Bijleveld - Benines Kitchen foodblog
99. [Ondernemer van de Week] Martijn Suister - Quandoo restaurantreserverings-portal
98. [Ondernemer van de Week] Marjolein in 't Veld - fashionbrand Marjolein Elisabeth
97. [Ondernemer van de week] Esther Weissman - Esthers Cookery
96. [Ondernemer van de Week] Margreet Leppink en Santje Kramer - app Rambler 
95. [Ondernemer van de Week] Tijno Verkerke - Brand Activation manager 24Kitchen
94. [Ondernemer van de Week] Sarah Smit - oprichter Stina Woods 
93. [Ondernemer van de Week] Erik van de Langemheen - oneQ smart outdoor cooking 
92. [Ondernemer van de Week] Elant Wijtman - marketeer Oedipus Brewing 
91. [Ondernemer van de Week] Marjan Reitsma - hoofd marcom Koninklijke Auping
90. [Ondernemer van de Week] Freek Padberg - mede oprichter Grapedistrict
89. [Ondernemer van de Week] Bernd Damme - oprichter juwelenhuis House of Eléonore
88. [Ondernemer van de Week] Hannah Vreugdenhil - food delivery service DoorMeal
87. [Ondernemer van de Week] Pieter Teekens - oprichter Beef & Burgers en Friet Fjieuw
86. [Ondernemer van de Week] Laurens Claassens - mede oprichter V2C Dutch Dry Gin
85. [Ondernemer van de Week] Olaf van Rijn - Choco Taste Box
84. [Ondernemer van de Week] Enzo Kleijn - initiator streetfoodfestival Yummya
83. [Ondernemer van de Week] Remko Hol en Olivier Nipshagen - Olijck worsten
82. [Ondernemer van de Week] Rob van Rozendaal - The Music Marketeers
81.[Ondernemer van de Week] Kevin de Roos - dga en bedenker Tante Nel Rotterdam
80. [Ondernemer van de Week]  Marieke van Beijnum en Willemijn van Dijk - Borrelplateau
79. [Ondernemer van de Week] Alec Boswijk - oprichter Alchemist Garden en CvE
78. [Ondernemer van de Week] Van der Will, De Vries en Bakhtiar - oprichters Jajem 
77. [Ondernemer van de Week] Maarten van den Biggelaar - oprichter Manyguide 
76. [Ondernemer van de Week] Iris Weges - consultant Female Health Company
75. [Ondernemer van de Week] Clara de Nijs - dga en founder Clara's Champagnes 
74. [Ondernemer van de Week] Sebastian Brokmann - co-founder Fruitful Office
73. [Ondernemer van de Week] Saira Mamadeus - drijvende kracht Hennep Burger
72. [Ondernemer van de Week] Mark Boekraad - mede-oprichter ShirtsofHolland  
71. [Ondernemer van de Week] Merel Wildschut en Jamie van Zijl - De Groene Meisjes 
70. [Ondernemer van de Week] Marij Peeters en Theo Peeters - Het Raadhuys
69. [Ondernemer van de Week]  Kitty Smeeten& Th. de Groen - Hands Off My Chocolate
68. [Ondernemer van de week] Caroline Glasbergen - 'Fitshe' female sportshakes
67. [Ondernemer van de Week] Roy Liezen - marcom expert Afosto retail systemen 
66. [Ondernemer van de week] Yves Viegen - marketeer Foodtube 
65.[Ondernemer van de Week]  Jop van de Graaf - oprichter SLA restaurants 
64. [Ondernemer van de Week] Christian Clerx - oprichter online cityportals CityZapper
63. [Ondernemer van de Week] Daniëlle Duit & M. Lauret - bierbrouwerij Duits&Lauret 
62. [Ondernemer van de Week] Lennard ter Hall - oprichter Slow Escargots 
61. [Ondernemer van de Week] Stefan vd Ven, Patric Brinkman & Ton Verhoeven - Exota
60. [Ondernemer van de Week] Carin Frijters en Femke Cuijpers - RetailTheater
59. [Ondernemer van de week] Herbert en Yvonne Nijland - kaas Landgoed Kaamps
58. [Ondernemer van de Week] Gretske de Jong - winkelmanager bij Scheltema
57. [Ondernemer van de Week] Yvonne Roos - uitvaartbegeleider Charon 
56. [Ondernemer van de Week] Ingmar Berkhout - drijvende kracht Digusti
55. [Ondernemer van de Week] Steven van Dorp - oprichter en vlogger InDePaskamer.nl
54. [Ondernemer van de week] Wendy van Mourik -  eigenaar van De Paarse Keizerin
53. [Ondernemer van de Week] Huub van de Lang - oprichter Bandit Diervoeding 
52. [Ondernemer van de Week] Caroline van der Lande en Nikki Wiesman - de Buurtboer
51. [Ondernemer van de Week]  Dennis van Essen - oprichter Taza Chocolate 
50. [Ondernemer van de Week]  Matijn Wijn en Juliëtte de Wilde -  Oestercompagnie 
49. [Ondernemer van de Week] Eline van de Ven - sales manager Pavino Sgroppino
48. [Ondernemer van de Week] Lisette Kreischer - oprichter The Dutch Weed Burger
47. [Ondernemer van de Week] Peter Duijvestijn - Ovengedroogde Hollandse Tomenades
46. [Ondernemer van de Week] Jaap van Oort - strategy director Digitas bouwer Vertu
45. [Ondernemer van de Week] Nynke ten Napel - founder Store for Brands
44. [Ondernemer van de Week]  Michel Wildenborg - directeur HEKS’NKAAS
43. [Ondernemer van de Week] Djemilah Dalhuisen - media en content ING retail
42. [Ondernemer van de Week]  Saskia de Knegt  - oprichter Worlds of Opportunities
41. [Ondernemer van de week] Frederike Versloot - manager communicatie ICS 
40. [Ondernemers van de Week] Linda Hartman&Brigitte van der Loo - Koffiejuffrouw
39. [Ondernemer van de Week] May-Britt Mobach - hoofdredacteur Amayzine.com
38. [Ondernemer van de Week] Rogier Leopold en Diederik van Gelder - Bilder&De Clercq
37. [Ondernemer van de Week] - Rob van Holstein - projectleider the Dutcheese
36. [Ondernemer van de Week] Abdelaziz Aouragh - founder en ceo El Asira cosmetica 
35. [Ondernemer van de Week] Bob Vrisekoop - managing director bij VMM Concepts
34. [Ondernemer van de Week] Kim Harmsen - marketing director SuperTrash
33. [Ondernemer van de week] Remko Been - omnichannel & marketing Storelink 
32. [Ondernemer van de Week ] Kaji But - directeur Sea Palace
31. [Ondernemer van de Week] Hein Raijmakers - marketing directeur Riedel
30. [Ondernemer van de Week] Rik Vegter - DGA Greendaddy
29. [Ondernemer van de Week] Kirstin Hanssen en Fidessa D. van Leeuwen - Zoete Zin
28. [Ondernemer van de Week] Jan Kienhuis - Vondelpark Vrienden / ceo Epiphany
27. [Ondernemer van de Week] Jochem Keune - marketeer Urban Cacao
26. [Ondernemer van de Week] Vincent Blokland - brandmanager Holy Soda en Sourcy
25. [Ondernemer van de Week] Marjanne Manders - manager marcom Mojo Concerts
24. [Ondernemer van de Week] Arne Altmann & Hubert Nieuwendijk - Le Pain Quotidien
23. [Ondernemer van de Week] Hans Balmaekers - marketeer Cafe Style
22. [Ondernemer van de week] Maud van Alphen - brand manager Union 
21. [Ondernemer van de Week] Thomas Gribnau - portfolio director FrieslandCampina
20. [Ondernemer van de Week] Maurice Kroon - co founder Yippie!
19. [Ondernemer van de Week]  Jeroen Stirnberg - marketing manager Ferrero
18. [Ondernemer van de week] Reinier Steures - marketingstrateeg Brusco wijn
17. [Ondernemer van de Week] Jerome Orlemans – E-commerce manager O'Neill
16. [Ondernemer van de Week] Evelien Emondts en Merel Groenenboom - Kiyoko lipbalm
15. [Ondernemer van de week] Merijn Everaarts- cmo Dopper drinkflessen
14. [Ondernemer van de Week] Sascha Tulp - DGA Anti-models
13. [Ondernemer van de week] Niels Verhoeven - NBD manager Blogmij
12. [Ondernemer van de Week] Gina Provó Kluit – oprichter Ffrash
11. [Ondernemer van de Week] Riens Meijer – schrijver
10. [Ondernemer van de Week] Marcel Joosten - directeur M&I Ad van Geloven (Mora)
9. [Ondernemer van de Week] Rogier van Camp - DGA Leapp
8. [Ondernemer van de week] Gerlof Bouma - directeur Engelsma Wijnia Autogroep
7. [Ondernemer van de week] Robbert de Jong – cmo Looije Tomaten
6. [Ondernemer van de Week] Rutger Anema – marketeer Allerhande
5. [Ondernemer van de Week] Kris Boon - oprichter Yixx.nl
4. [Ondernemer van de week] Sander Renkema - maker Ei love you campagne
3. [Ondernemer van de Week] Masha Kodden - CMO bij DTG
2. [Ondernemer van de Week] Tessa van Breugel – marketeer Doritos
1. [Ondernemer van de Week] Stephan Tieleman - founder en CEO 'fashioncheq'

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken