[marketeer 183] Melvin Klink - commercieel directeur SpecialistenNet

[marketeer 183] Melvin Klink - commercieel directeur SpecialistenNet
  • Food-en-retail
  • 8 sep 2023 @ 08:22
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • EvenementPersonaliaConcepten

In deel 183 van onze successerie [marketeer] spreken we deze week Melvin Klink, commercieel directeur bij SpecialistenNet, dat mentale zorg toegankelijker wil maken. Tien vragen over merk, mens en ambities. 'We richten de focus volledig op preventie en positieve psychologie.'

1. Stel je even voor, waar kom je vandaan, hoe lang ben je al werkzaam in je huidige functie? Bevalt dat en wat vind je bijzonder aan je huidige functie?

'Ik ben Melvin Klink, 33 lentes jong en sinds vorig jaar woonachtig in Haarlem met mijn vriend Jefta den Dulk & hond Pita. Gedurende mijn gehele carrière ben ik werkzaam in de B2B wereld en heb ik van verschillende branches mogen proeven. Van concept-management bij Maas koffie tot crossmedia accountmanager bij Hearst Netherlands.

Ik ben nu ruim drie jaar werkzaam bij SpecialistenNet waar ik gestart ben als Sales & Marketing manager en ik moet zeggen dat dit best even wennen was. Je dompelt jezelf toch onder in de commerciële zorg waar je helemaal niet bekend mee bent. De uitdaging zat hem voornamelijk in de inhoud. Hoe ga je nou die lastige materie op een heldere manier brengen? Mijn missie is ook vanaf het begin dat we mentale zorg toegankelijk moeten maken. Sinds dit jaar ben ik werkzaam als Commercieel Directeur.'

2. Op je LinkedIn profiel staat: 'Talent bloeit bij mentaal gezonde organisaties'. Is dat jullie slogan? Wat bedoel je daarmee?

'Als jij je talent op de juiste manier benut, dan zit je lekker in je vel en ben je productiever voor jezelf maar ook voor je werkgever. Dit stimuleert innovatie, werksfeer en uiteraard de mentale gezondheid. Organisaties en teams komen dus tot bloei, hoe mooi is dat?

Wij geloven dat iedereen talent heeft. Maar wanneer talent door ingrijpende levensgebeurtenissen of een veeleisend (gezins)leven geen ruimte krijgt om überhaupt geuit te worden, kan er al snel een kloof ontstaan tussen werkgever en werknemer. Met mentale zorg proberen we die kloof te dichten en talent in staat te stellen tot bloei te komen in hun werkende leven.'

3. Wat is de gedachte achter de rebranding; waarom nu?

'We willen de focus volledig op preventie en positieve psychologie richten. Het mooie hieraan is dat we echt impact kunnen maken op organisaties waar de druk hoog is en de arbeidsmarkt krap. Waar eerder de focus lag om uitgevallen medewerkers zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen, verleggen we nu onze koers om organisaties in te laten zien dat je mentale gezondheid bij de bron moet aanpakken: preventief voor hun talenten te zorgen. Vandaar dat we ook weleens de term gebruiken: ‘Een bezoek aan de psycholoog mag net zo normaal zijn als een tandartsbezoek’. Deze boodschap is bijzonder relevant, vooral gezien de toename van stress- en burn-outgerelateerde klachten in iedere organisatie. We hebben gekozen voor een rebranding om deze boodschap fris en helder over te brengen en de koers te leggen voor verdere groei en innovatie in de toekomst.

Dit hebben we proberen te vangen in het 5o-model:

  • Talent & teams moeten we Opleiden rondom de signalen van mentale klachten.
  • Klachten moeten we vervolgens Opmerken en op gaan acteren.
  • Als je talent dreigt uit te vallen of uitgevallen is, moeten we zorgen dat je gaat Opknappen met een juiste specialist. Ben je onverhoopt toch uitgevallen, dan moet je weer Opbloeien.
  • Tot slot gaan we zaken Ophelderen op psychosociale arbeidsbelasting inzichtelijk te maken op basis van onze data.'

4. Kan je iets meer vertellen over de nieuwe branding en de huisstijl?

'Samen met Bureau ZigZag hebben we onze identiteit geherdefinieerd. Onze nieuwe huisstijl behoudt de herkenbare paarse kleur die staat voor kwaliteit, welzijn, onafhankelijkheid en wijsheid. We hebben de stijl vernieuwd met een speelser en bold karakter, onder andere door het toevoegen van de contrastkleur limoen. Hiermee willen we benadrukken dat een heldere geest essentieel is om optimaal te functioneren.'

5. Waar gaan we de uitingen zien?

'De nieuwe huisstijl zal zichtbaar zijn op onze website en in al onze marketing- en communicatie-uitingen. Later dit kwartaal zullen we een activatie lanceren om binnen de zakelijke doelgroep awareness te creëren als we de koude dagen weer tegemoet gaan.'

6. Wat doen jullie verder aan marketing en hoe werkt dat?

'We werken sinds dit jaar samen met Dapper Agency aan een ‘’Demand Generation & Capture’’ strategie. We werken daar met een growth team aan onze lange termijn doelstellingen in drie fases: ‘First Basics, then impact, then flywheel'. 

We werken actief aan het normaliseren van mentale ondersteuning en het snel beschikbaar maken van trajecten om organisaties te begeleiden bij het ontwikkelen van hun talent en het voorkomen van uitval. Dankzij ons uitgebreide netwerk aan specialisten hebben we geen wachttijden waardoor wij echt het verschil kunnen maken.'

7. Kan je ons meer vertellen over de strategische overwegingen achter de keuze om de focus uitsluitend op de zakelijke markt te leggen en preventie te benadrukken? Welke uitdagingen en kansen bracht deze verschuiving met zich mee?

'Onze dienstverlening was versnipperd met een stukje particuliere markt waarbij we geen focus konden behouden. Onze aandacht ging naar onderdelen waar wij zelf ons talent niet op de juiste manier aan het benutten waren. De reguliere GGZ loopt over en de wachttijden lopen alleen maar op door de inrichting van ons zorgstelsel.

Door volledig op de zakelijke markt te focussen kunnen we echt impact maken op organisaties en hen op korte en lange termijn helpen. Snelheid van handelen is key om je mentale gezondheid op peil te houden of te krijgen.'

8. Jullie hebben het over het normaliseren van mentale ondersteuning. Hoe heeft SpecialistenNet dit concept omgezet in een effectieve marketingboodschap?

'Talent bloeit in mentaal gezonde organisaties. Deze boodschap vertelt kort en krachtig ons concept. Succesvol én met plezier je drukke, veeleisende baan - vaak in combinatie met gezinsleven - combineren kan, maar vaak niet zonder mentale ondersteuning. We blijven namelijk mensen die tijdens alle drukte te maken hebben met ingrijpende gebeurtenissen of persoonlijke problemen. Als werkgevers hun medewerkers hiervoor mentale ondersteuning bieden, wordt mentale gezondheid daadwerkelijk erkend als wezenlijk onderdeel van ons welzijn.'

9. Hoe zie je de toekomst van marketing voor SpecialistenNet? Welke trends en innovaties spelen volgens jou een cruciale rol in het bereiken van de marketingdoelen van het bedrijf?

'Veel organisaties komen pas in actie als het wellicht al te laat is en zijn soms een beetje aan het dweilen met de kraan open. We zien toekomst in amplitie, hoe versterk je nou datgene waar men goed in is. Zo ga je echt preventief te werk! Dit gaan we doen door een ijzersterke contentstrategie uit te rollen waarbij wij organisaties bij de hand nemen met onze inspiratiehub. Hier kun je straks lezen, zien, luisteren en beleven wat mentale gezondheid inhoudt. Onze focus voor de toekomst ligt onder andere op evenementen. Zo kunnen we amplitie en talentmanagement steeds meer tot leven brengen en mensen bij elkaar brengen. Ons eerste evenement is in zicht: op 5 oktober organiseren we Talent Boost bij de Krachtcentrale in Huizen. Gratis tickets claimen voor jou of collega’s kan hier.'

tekst: Peter van Woensel Kooy
(met dank aan APC)

Meer info op: Specialistennet

Voor de 182 interviews met eerdere hoogvliegers uit deze serie, scroll naar de linkjes hieronder.

De 182 eerdere interviews uit deze serie
182. [marketeer 182] Alessandro van de Loo - Vacanze col Cuore
181. [marketeer 181] Perzia Malayeri - designer fashionlabel Perzia.nl
180. [marketeer 180] Paula Jap Tjong - promotor Knuffel en Stoelyoga
179. [marketeer 179] Michelle Rienks - marketeer Univé
178. [marketeer 178] Flo van Haastrecht & Zoe van Helvoirt - BeeGrateful
177. [marketeer 177] Pascal Beeren- sterrenrestaurant De Bokkedoorns
176. [marketeer 176] Jeroen Verdenius- marketingmanager Vermaat Groep
175. [marketeer 175] Mieke van Vugt - bedenker van foodmerk OaYeah
174. [marketeer 174] Max Blom - medeoprichter kitesurfmerk Mystic
173. [marketeer 173] Raymond Wolf en Fritjof Terlingen - Wolf rijbewijsshop
172. [marketeer 172] Valentine van der Lande - 'Cereal Entrepreneur' Oot Granola
171. [marketeer 171] Cis Nijenhuis: co-founder van Witlof Skincare
170. [marketeer 170] Saskia Schuit - new business developer Waterdrop
169. [marketeer 169] Susan Houben - Head of Marketing van SodaStream
168. [marketeer 168] Raoul Nijlhof - oprichter en marketeer Luggage Care
167. [marketeer 167] Janina Jahns - marketeer bij Diageo
166. [marketeer 166] Olaf Ouwerkerk en Youri van Slingerland van Happy Trails
165. [marketeer 165] Bob Verlaat - marketeer Super73 e-bikes
164. [marketeer 164] Samantha Sowirono - co marketeer Klarna
163. [marketeer 163] Bing van der Lande - merkenbouwer Object Embassy
162. [marketeer 162] Julie Munneke - founder van Tiny Library
161. [marketeer 161] Janne van den Tweel - marketing coördinator QWIC
160. [marketeer 160] Esmée Clewits - oprichter YourDesq
159. [marketeer 159] Evelien de Vries - oprichter van MDV Europe
158. [marketeer 158] Andrea van Nieuwenhuizen - Head of Marketing Stox Energy Socks
157. [marketeer 157] Lindsay van der Looij - merkbewaarder van Bloy Institute
156. [marketeer 156] Celine Lokhorst - marketing manager Kamera Express
155. [Marketeer 155] Hans van der Eerden van De Raad van Buiten
154. [Marketeer 154] Coen de Kovel - cmo webshop Pluck
153. [Marketeer 153] Double Dutch sisters
152. [Marketeer 152] Fleur Runhardt en Roos Lindhout van House of Treats
151. [Marketeer 151] Jacqueline Seton-Jacobs (Seton’s Bakery) 
150. [Marketeer 150] Lena Cobelens van lounge- en sleepwear merk Le Olive
149. [Marketeer 149] Phil Vonk: 'Auto.nl is een lifehack'
148. [Marketeer 148] Ramon Beuk - chef, leraar en ondernemer over Wayooh
147. [Marketeer 147] Nathalie van den Hombergh over Own Your Space
146. [Marketeer 146] Bibi Janus van Juicebrothers
145. [Marketeer 145] Anna de Lanoy Meijer en Nina Poot over Anna + Nina
144. [Marketeer 144] Ella Fortuin koppelt personalities aan merken met Brands Connected
143. [Marketeer 143] Celapp Media scoort met b2b apps
142. [Marketeer 142] Pauline Cousseau: chief marketing officer oogmerk Polette  
141. [Marketeer 141] CMO Mick van Ettinger van The LiveKindly Collective
140. [interview marketeer 140] Iris Spronk over Webscraping Amsterdam
139. [interview Marketeer 139] Jasmijn Rijcken over marketingschip Eureka
138. [interview Marketeer 138] Felice Uiterwijk van Fairtrade Original over jackfruit
137. [interview Marketeer 137] Mark de Lange, ceo en founder van Ace & Tate
136. [interview Marketeer 136] Milo Borghans - Blyck Leckerneyen
135. [interview Marketeer 135] Bernadette Kooijman - startup No Fairytales
134. [interview Marketeer 134] Martijn Roordink, CEO en co-founder van Spaces
133. [interview Marketeer 133] Willem Kors & Marleen de Haan - marketeers Poeder Pret
132. [interview Marketeer 132] Olaf van Gerwen - oprichter Chuck Studios
131. [interview Marketeer 131] Miriam Mieras, Neeltje en Bob - Employity Recruitment
130. [interview Marketeer 130] Edward Hissink - cmo Fresh-R
129. [interview marketeer 129] Ron Beckers - oprichter Joe Merino
128. [interview Marketeer 128] Thomas Gesink- cmo bij Stadsbrouwerij De Prael
127. [interview Marketeer 127] Michiel Reinoud - managing director MBRC en Charity Gifts
126. [interview Marketeer 126]  Renée Cohen - Stromma Nederland
125. [interview Marketeer 125] Arjen van den Hof - eigenaar Vondel Hotels
124. [interview Marketeer 124]  Jos van Mil - bedenker Tommies en md Greenco
123. [interview Marketeer 123] Sandra Alvarez - foodinfluencer en kookboekschrijver
122. [interview Marketeer 122] Jeroen de Bos - commercial director Mepal
121. [interview Marketeer 121] Joseph Constanty - marketing director NIU
120. [interview Ondernemer 120] Stefaan Mouradian en Steven Boelens - Baunat juwelen
119. [interview Ondernemer 119] Antonie Reichling - Reichling Strategisch in Kwaliteit
118. [interview Ondernemer 118] Jacinta Bokma en Joyce Pherai van CookingToday.nl
117. [interview Ondernemer 117] Sven Dirkzwager - general manager MyCOOKS
116. [interview Ondernemer 116] Hubrecht Duijker - wijnschrijver
115. [interview Ondernemer 115]  Frans Story - directeur Van Boxtel hoorwinkels
114. [[interview Ondernemer 114] Olivier Wegloop - cmo gevogeltebedrijf Kipster
113. [[interview Ondernemer 113] Cor Jansen - oprichter en cmo Kooc kant-en-klaar
112. [interview Ondernemer 112] Olaf Ouwerkerk - bedenker van Rotterdammertjes 
111. [interview Ondernemer 111] Marijke de Laat en Joris Landa - Bouillon Brothers
110. [interview Ondernemer 110] Jaco Pieper - oprichter en marketeer Koupe ijs
109. [interview Ondernemer 109] Sophie Heldens - country manager reBuy
108. [interview Ondernemer 108] Jochem Snels - oprichter / eigenaar Another Cookie 
107. [interview Ondernemer 107] Leendert Mulder - event expert Cannes en Cambodja
106 [interview Ondernemer 106] Henrietta Morrison - oprichter Lily’s Kitchen petfood
105. [interview Ondernemer 105] Sander van Bladel - marketeer Lesara agile retail
104. [interview Ondernemer 104] Jurryt van Arend, marketeer Doniger Fashion Group
103. [interview Ondernemer 103] Jaap Korteweg - oprichter De Vegetarische Slager
102. [interview Ondernemer 102] J.W. Kaldenbach& Edo Dijksterhuis - Bierrevolutie
101. [interview Ondernemer 101] Mark Vletter - oprichter telecomaanbieder Voys
100. [Ondernemer van de Week] Bénine Bijleveld - Benines Kitchen foodblog
99. [Ondernemer van de Week] Martijn Suister - Quandoo restaurantreserverings-portal
98. [Ondernemer van de Week] Marjolein in 't Veld - fashionbrand Marjolein Elisabeth
97. [Ondernemer van de week] Esther Weissman - Esthers Cookery
96. [Ondernemer van de Week] Margreet Leppink en Santje Kramer - app Rambler 
95. [Ondernemer van de Week] Tijno Verkerke - Brand Activation manager 24Kitchen
94. [Ondernemer van de Week] Sarah Smit - oprichter Stina Woods 
93. [Ondernemer van de Week] Erik van de Langemheen - oneQ smart outdoor cooking 
92. [Ondernemer van de Week] Elant Wijtman - marketeer Oedipus Brewing 
91. [Ondernemer van de Week] Marjan Reitsma - hoofd marcom Koninklijke Auping
90. [Ondernemer van de Week] Freek Padberg - mede oprichter Grapedistrict
89. [Ondernemer van de Week] Bernd Damme - oprichter juwelenhuis House of Eléonore
88. [Ondernemer van de Week] Hannah Vreugdenhil - food delivery service DoorMeal
87. [Ondernemer van de Week] Pieter Teekens - oprichter Beef & Burgers en Friet Fjieuw
86. [Ondernemer van de Week] Laurens Claassens - mede oprichter V2C Dutch Dry Gin
85. [Ondernemer van de Week] Olaf van Rijn - Choco Taste Box
84. [Ondernemer van de Week] Enzo Kleijn - initiator streetfoodfestival Yummya
83. [Ondernemer van de Week] Remko Hol en Olivier Nipshagen - Olijck worsten
82. [Ondernemer van de Week] Rob van Rozendaal - The Music Marketeers
81.[Ondernemer van de Week] Kevin de Roos - dga en bedenker Tante Nel Rotterdam
80. [Ondernemer van de Week]  Marieke van Beijnum en Willemijn van Dijk - Borrelplateau
79. [Ondernemer van de Week] Alec Boswijk - oprichter Alchemist Garden en CvE
78. [Ondernemer van de Week] Van der Will, De Vries en Bakhtiar - oprichters Jajem 
77. [Ondernemer van de Week] Maarten van den Biggelaar - oprichter Manyguide 
76. [Ondernemer van de Week] Iris Weges - consultant Female Health Company
75. [Ondernemer van de Week] Clara de Nijs - dga en founder Clara's Champagnes 
74. [Ondernemer van de Week] Sebastian Brokmann - co-founder Fruitful Office
73. [Ondernemer van de Week] Saira Mamadeus - drijvende kracht Hennep Burger
72. [Ondernemer van de Week] Mark Boekraad - mede-oprichter ShirtsofHolland  
71. [Ondernemer van de Week] Merel Wildschut en Jamie van Zijl - De Groene Meisjes 
70. [Ondernemer van de Week] Marij Peeters en Theo Peeters - Het Raadhuys
69. [Ondernemer van de Week]  Kitty Smeeten& Th. de Groen - Hands Off My Chocolate
68. [Ondernemer van de week] Caroline Glasbergen - 'Fitshe' female sportshakes
67. [Ondernemer van de Week] Roy Liezen - marcom expert Afosto retail systemen 
66. [Ondernemer van de week] Yves Viegen - marketeer Foodtube 
65.[Ondernemer van de Week]  Jop van de Graaf - oprichter SLA restaurants 
64. [Ondernemer van de Week] Christian Clerx - oprichter online cityportals CityZapper
63. [Ondernemer van de Week] Daniëlle Duit & M. Lauret - bierbrouwerij Duits&Lauret 
62. [Ondernemer van de Week] Lennard ter Hall - oprichter Slow Escargots 
61. [Ondernemer van de Week] Stefan vd Ven, Patric Brinkman & Ton Verhoeven - Exota
60. [Ondernemer van de Week] Carin Frijters en Femke Cuijpers - RetailTheater
59. [Ondernemer van de week] Herbert en Yvonne Nijland - kaas Landgoed Kaamps
58. [Ondernemer van de Week] Gretske de Jong - winkelmanager bij Scheltema
57. [Ondernemer van de Week] Yvonne Roos - uitvaartbegeleider Charon 
56. [Ondernemer van de Week] Ingmar Berkhout - drijvende kracht Digusti
55. [Ondernemer van de Week] Steven van Dorp - oprichter en vlogger InDePaskamer.nl
54. [Ondernemer van de week] Wendy van Mourik -  eigenaar van De Paarse Keizerin
53. [Ondernemer van de Week] Huub van de Lang - oprichter Bandit Diervoeding 
52. [Ondernemer van de Week] Caroline van der Lande en Nikki Wiesman - de Buurtboer
51. [Ondernemer van de Week]  Dennis van Essen - oprichter Taza Chocolate 
50. [Ondernemer van de Week]  Matijn Wijn en Juliëtte de Wilde -  Oestercompagnie 
49. [Ondernemer van de Week] Eline van de Ven - sales manager Pavino Sgroppino
48. [Ondernemer van de Week] Lisette Kreischer - oprichter The Dutch Weed Burger
47. [Ondernemer van de Week] Peter Duijvestijn - Ovengedroogde Hollandse Tomenades
46. [Ondernemer van de Week] Jaap van Oort - strategy director Digitas bouwer Vertu
45. [Ondernemer van de Week] Nynke ten Napel - founder Store for Brands
44. [Ondernemer van de Week]  Michel Wildenborg - directeur HEKS’NKAAS
43. [Ondernemer van de Week] Djemilah Dalhuisen - media en content ING retail
42. [Ondernemer van de Week]  Saskia de Knegt  - oprichter Worlds of Opportunities
41. [Ondernemer van de week] Frederike Versloot - manager communicatie ICS 
40. [Ondernemers van de Week] Linda Hartman&Brigitte van der Loo - Koffiejuffrouw
39. [Ondernemer van de Week] May-Britt Mobach - hoofdredacteur Amayzine.com
38. [Ondernemer van de Week] Rogier Leopold en Diederik van Gelder - Bilder&De Clercq
37. [Ondernemer van de Week] - Rob van Holstein - projectleider the Dutcheese
36. [Ondernemer van de Week] Abdelaziz Aouragh - founder en ceo El Asira cosmetica 
35. [Ondernemer van de Week] Bob Vrisekoop - managing director bij VMM Concepts
34. [Ondernemer van de Week] Kim Harmsen - marketing director SuperTrash
33. [Ondernemer van de week] Remko Been - omnichannel & marketing Storelink 
32. [Ondernemer van de Week ] Kaji But - directeur Sea Palace
31. [Ondernemer van de Week] Hein Raijmakers - marketing directeur Riedel
30. [Ondernemer van de Week] Rik Vegter - DGA Greendaddy
29. [Ondernemer van de Week] Kirstin Hanssen en Fidessa D. van Leeuwen - Zoete Zin
28. [Ondernemer van de Week] Jan Kienhuis - Vondelpark Vrienden / ceo Epiphany
27. [Ondernemer van de Week] Jochem Keune - marketeer Urban Cacao
26. [Ondernemer van de Week] Vincent Blokland - brandmanager Holy Soda en Sourcy
25. [Ondernemer van de Week] Marjanne Manders - manager marcom Mojo Concerts
24. [Ondernemer van de Week] Arne Altmann & Hubert Nieuwendijk - Le Pain Quotidien
23. [Ondernemer van de Week] Hans Balmaekers - marketeer Cafe Style
22. [Ondernemer van de week] Maud van Alphen - brand manager Union 
21. [Ondernemer van de Week] Thomas Gribnau - portfolio director FrieslandCampina
20. [Ondernemer van de Week] Maurice Kroon - co founder Yippie!
19. [Ondernemer van de Week]  Jeroen Stirnberg - marketing manager Ferrero
18. [Ondernemer van de week] Reinier Steures - marketingstrateeg Brusco wijn
17. [Ondernemer van de Week] Jerome Orlemans – E-commerce manager O'Neill
16. [Ondernemer van de Week] Evelien Emondts en Merel Groenenboom - Kiyoko lipbalm
15. [Ondernemer van de week] Merijn Everaarts- cmo Dopper drinkflessen
14. [Ondernemer van de Week] Sascha Tulp - DGA Anti-models
13. [Ondernemer van de week] Niels Verhoeven - NBD manager Blogmij
12. [Ondernemer van de Week] Gina Provó Kluit – oprichter Ffrash
11. [Ondernemer van de Week] Riens Meijer – schrijver
10. [Ondernemer van de Week] Marcel Joosten - directeur M&I Ad van Geloven (Mora)
9. [Ondernemer van de Week] Rogier van Camp - DGA Leapp
8. [Ondernemer van de week] Gerlof Bouma - directeuir Engelsma Wijnia Autogroep
7. [Ondernemer van de week] Robbert de Jong – cmo Looije Tomaten
6. [Ondernemer van de Week] Rutger Anema – marketeer Allerhande
5. [Ondernemer van de Week] Kris Boon - oprichter Yixx.nl
4. [Ondernemer van de week] Sander Renkema - maker Ei love you campagne
3. [Ondernemer van de Week] Masha Kodden - CMO bij DTG
2. [Ondernemer van de Week] Tessa van Breugel – marketeer Doritos
1. [Ondernemer van de Week] Stephan Tieleman - founder en CEO 'fashioncheq

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken