Time to Momo verwelkomt Mart Evers als nieuwe CEO

- Food-en-retail
- 6 mrt 2025 @ 10:00
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Personalia
- 6 mrt 2025 @ 10:00
- Imke Walenberg
Time to Momo maakt een nieuwe stap in haar groei: sinds 1 februari 2025 is Mart Evers aangesteld als CEO. Hij volgt Niels Meijssen op, die als mede-oprichter en pionier het bedrijf heeft uitgebouwd tot een gevestigde naam in de reisindustrie. Meijssen blijft als onbetaald steward betrokken en bewaakt de missie: de menselijke maat terugbrengen in reizen.
Van Moonback tot Time to Momo
Mart Evers is geen onbekende binnen het bedrijf. Als mede-oprichter stond hij vanaf het begin aan de basis van Time to Momo, toen het nog onder de naam Moonback opereerde. Hij speelde een sleutelrol in de succesvolle crowdfundingscampagnes en bracht met zijn marketingachtergrond het merk op de kaart. Met zijn benoeming als CEO breekt een nieuwe fase aan, waarin online en offline nog beter samenkomen.
Alles onder één dak
In 2023 en 2024 bracht Time to Momo haar hotelboekingswebsite, mobiele app en papieren reisgidsen samen in één ecosysteem. Hierdoor is het merk nu een compleet platform voor stedentrippers, dat inspiratie en boekingen naadloos combineert. Onder leiding van Mart Evers zal deze synergie verder worden versterkt.
"Mijn passie ligt in het verbinden van mensen met de mooiste steden, of dat nu via een hotelboeking, een reisgids of onze app is. Ik ben ongelooflijk trots om deze volgende fase met ons team te mogen leiden," aldus Evers.
Ook Niels Meijssen kijkt met vertrouwen naar de toekomst: "Time to Momo is nu een gezond bedrijf met een sterke basis. Mart heeft de ervaring en visie om het merk verder te laten groeien."
Groei en innovatie
De komende tijd zet Time to Momo in op drie speerpunten:
- Optimalisatie van het aanbod: reisgidsen, app en hotelboekingen versterken elkaar nog beter.
- Innovatie in de app: nog slimmer en persoonlijker inspelen op de wensen van reizigers.
- Sterkere branding en storytelling: Time to Momo positioneren als dé stedentrip-expert.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Let It Rib viert spareribs zonder gene
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft favoriet bij elke generatie
- [column] Minder wijzen meer verbinden: duurzaam merkdenken in...
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
- Hands Off kiest koe als boegbeeld in... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management