Cosmopolitan wint goud tijdens Mercurs 2025

Cosmopolitan wint goud tijdens Mercurs 2025
  • Media
  • 20 nov 2025 @ 22:30
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Geen tag

Tijdens de 26ste editie van de Mercurs zijn op 20 november in Studio21 in Hilversum zes vakprijzen uitgereikt binnen de magazine mediabranche. Cosmopolitan, See All This en Libelle sleepten respectievelijk goud, zilver en brons binnen in de categorie Magazine Mediamerk van het Jaar. Derk Sauer is postuum geëerd met de Mercur d’Or/LOF-Prijs voor Magazines.

De Mercurs wordt georganiseerd door de Magazine Media Associatie (MMA. Voor het tweede jaar op rij zijn in de categorie Magazine Mediamerk drie prijzen uitgereikt. De jury stond onder voorzitterschap van Margriet van der Linden en beoordeelde inzendingen in vijf categorieën: Magazine Mediamerk, BeLOFte, Redactieteam, Innovatie en Partnership van het Jaar.

De winnaars

Mercur Magazine Mediamerk van het Jaar
Goud: Cosmopolitan (Hearst Netherlands)
Zilver: See All This (See All This Publishing)
Brons: Libelle (DPG Media)

Mercur BeLOFte van het Jaar
Anouk de Groot (Vrouw/Mediahuis)

Mercur Redactieteam van het Jaar
Kek Mama (Kompas Blend)

Mercur Innovatie van het Jaar
Vtwonen shop (DPG Media)

Mercur Partnership van het Jaar
DigiDuck (Donald Duck x Dé Codeerschool, Microsoft, veiliginternetten.nl, Wortell)

Postume erkenning

De oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF-Prijs voor Magazines werd postuum toegekend aan mediamaker Derk Sauer. Deze prijs werd niet door de reguliere jury, maar door bestuursleden van MMA en het Lucas-Ooms Fonds (LOF) toegekend.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken