Cosmopolitan wint goud tijdens Mercurs 2025

- Media
- 20 nov 2025 @ 22:30
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 20 nov 2025 @ 22:30
- Redactie MarketingTribune
Tijdens de 26ste editie van de Mercurs zijn op 20 november in Studio21 in Hilversum zes vakprijzen uitgereikt binnen de magazine mediabranche. Cosmopolitan, See All This en Libelle sleepten respectievelijk goud, zilver en brons binnen in de categorie Magazine Mediamerk van het Jaar. Derk Sauer is postuum geëerd met de Mercur d’Or/LOF-Prijs voor Magazines.
De Mercurs wordt georganiseerd door de Magazine Media Associatie (MMA. Voor het tweede jaar op rij zijn in de categorie Magazine Mediamerk drie prijzen uitgereikt. De jury stond onder voorzitterschap van Margriet van der Linden en beoordeelde inzendingen in vijf categorieën: Magazine Mediamerk, BeLOFte, Redactieteam, Innovatie en Partnership van het Jaar.
De winnaars
Mercur Magazine Mediamerk van het Jaar
Goud: Cosmopolitan (Hearst Netherlands)
Zilver: See All This (See All This Publishing)
Brons: Libelle (DPG Media)
Mercur BeLOFte van het Jaar
Anouk de Groot (Vrouw/Mediahuis)
Mercur Redactieteam van het Jaar
Kek Mama (Kompas Blend)
Mercur Innovatie van het Jaar
Vtwonen shop (DPG Media)
Mercur Partnership van het Jaar
DigiDuck (Donald Duck x Dé Codeerschool, Microsoft, veiliginternetten.nl, Wortell)
Postume erkenning
De oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF-Prijs voor Magazines werd postuum toegekend aan mediamaker Derk Sauer. Deze prijs werd niet door de reguliere jury, maar door bestuursleden van MMA en het Lucas-Ooms Fonds (LOF) toegekend.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
- Talpa Media verbindt versnipperd medialandschap
Laatste Nieuws
- Cosmopolitan wint goud tijdens... 20-11-2025
- Retailmedia verschuift van search... 20-11-2025
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

