The Social Hub kiest voor UM

- Bureaus
- 20 nov 2025 @ 08:01
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 nov 2025 @ 08:01
- Kel Koenen
The Social Hub heeft na een uitgebreid pitchproces gekozen voor UM als nieuw mediabureau voor al haar Europese media-activiteiten. Het Amsterdamse hospitalitymerk, met 21 locaties verspreid over het continent, geeft het bureau de verantwoordelijkheid voor de volledige mediastrategie met als doel het onderscheidende merkverhaal verder te versterken.
De keuze sluit aan bij de recente uitbreiding van het internationale marketingteam van The Social Hub onder leiding van Chief Marketing Officer Trix van der Vleuten. Het B-Corp gecertificeerde merk zet nadrukkelijk in op een geïntegreerde, data-gedreven aanpak die lokale relevantie koppelt aan internationale groeiplannen. Volgens Van der Vleuten bevindt The Social Hub zich in een cruciale fase. ‘Wij bevinden ons in een interessante groeifase waarin we onze Europese footprint verder uitbreiden. Daarbij zoeken we partners die onze creatieve ambitie delen én begrijpen hoe we impact kunnen maken bij diverse doelgroepen.’
De nieuwe samenwerking moet bijdragen aan zowel merkbouw als meetbare groei in een competitieve hospitalitymarkt. Het merk staat bekend om zijn community-first benadering: The Social Hub combineert hotelovernachtingen met co-working, evenementen, studentenkamers en publieke ruimtes waar uiteenlopende groepen samenkomen. Daarmee positioneert het zich als een hybride ontmoetingsplek waar verblijf, werk en sociale verbinding samenkomen.
Volgens Justus Wever, Managing Director van UM, onderstreept deze keuze de ambities van beide partijen. ‘The Social Hub is een merk dat vooroploopt in sociale impact en community building binnen de hospitalitysector’, zegt hij. ‘We zijn trots dat zij voor UM hebben gekozen om die kracht verder te vertalen naar merkimpact en meetbare groei in heel Europa.’
The Social Hub telt inmiddels meer dan 10.000 kamers in onder meer Amsterdam, Barcelona, Glasgow, Parijs en Rome en organiseert jaarlijks ruim 6.000 community-events. Nieuwe hubs in Lissabon en Turijn staan op de planning.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

