We Fashion wordt partner van Bol.com

We Fashion wordt partner van Bol.com
  • Online
  • 2 apr 2020 @ 10:37
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

We Fashion slaat onder het motto ‘Better Together’ de handen ineen met Nederlands grootste webshop. Vanaf vandaag is de volledige men, women en kids collectie van We Fashion namelijk ook verkrijgbaar op Bol.com.

De partnership met bol.com is een aanvulling op de huidige distributiekanalen van We Fashion, met als doel de collectie voor een nog breder publiek toegankelijk te maken. De samenwerking tussen de modeketen en de webwinkel is in eerste instantie gericht op Nederland, maar de verwachting is dat dit in het tweede kwartaal van dit jaar wordt uitgebreid naar België. De bestellingen worden direct vanuit het distributiecentrum van We Fashion verzonden.

De samenwerking met bol.com is een belangrijke volgende stap in onze online groeiambities.

'Onze collectie kenmerkt zich door stijlvolle, kwalitatieve en toegankelijke items en is hiermee nog beter bereikbaar geworden voor een breder publiek. Bol.com helpt ons, als gerenommeerd partner, in het verbreden van onze online zichtbaarheid en omgekeerd zijn onze collecties een waardevolle toevoeging voor bol.com. Een samenwerking die dus goed aansluit bij onze Better Together missie,’ aldus Joris Aperghis, CEO We Fashion.

‘Als platform willen wij samen met onze partners een zo breed mogelijk assortiment aanbieden voor Nederlanders en Belgen. Onlangs hebben we dames,- en herenkleding aan ons assortiment toegevoegd, daarmee is onze winkel completer dan ooit. We Fashion biedt met hun collectie een zeer mooie toevoeging aan ons platform en het aanbod voor onze klanten,’ aldus Stefan Brzozowski, divisiedirector fashion bij Bol.com.

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken