We Fashion wordt partner van Bol.com
- Online
- 2 apr 2020 @ 10:37
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 apr 2020 @ 10:37
- Sjaak Hoogkamer
We Fashion slaat onder het motto ‘Better Together’ de handen ineen met Nederlands grootste webshop. Vanaf vandaag is de volledige men, women en kids collectie van We Fashion namelijk ook verkrijgbaar op Bol.com.
De partnership met bol.com is een aanvulling op de huidige distributiekanalen van We Fashion, met als doel de collectie voor een nog breder publiek toegankelijk te maken. De samenwerking tussen de modeketen en de webwinkel is in eerste instantie gericht op Nederland, maar de verwachting is dat dit in het tweede kwartaal van dit jaar wordt uitgebreid naar België. De bestellingen worden direct vanuit het distributiecentrum van We Fashion verzonden.
De samenwerking met bol.com is een belangrijke volgende stap in onze online groeiambities.
'Onze collectie kenmerkt zich door stijlvolle, kwalitatieve en toegankelijke items en is hiermee nog beter bereikbaar geworden voor een breder publiek. Bol.com helpt ons, als gerenommeerd partner, in het verbreden van onze online zichtbaarheid en omgekeerd zijn onze collecties een waardevolle toevoeging voor bol.com. Een samenwerking die dus goed aansluit bij onze Better Together missie,’ aldus Joris Aperghis, CEO We Fashion.
‘Als platform willen wij samen met onze partners een zo breed mogelijk assortiment aanbieden voor Nederlanders en Belgen. Onlangs hebben we dames,- en herenkleding aan ons assortiment toegevoegd, daarmee is onze winkel completer dan ooit. We Fashion biedt met hun collectie een zeer mooie toevoeging aan ons platform en het aanbod voor onze klanten,’ aldus Stefan Brzozowski, divisiedirector fashion bij Bol.com.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nederlanders shoppen bewust en... 10-07-2025
- DNB: Online kaartbetalingen sterk in... 04-07-2025
- AI-modellen geven vergeten mode een... 01-07-2025
- Bijna helft Nederlanders lid van... 30-06-2025
- Parkeerbordjes-actie Klabats zet HR... 27-06-2025
- Wat als je advertenties inspelen op... 24-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers