Marktplaats benadrukt aanbod jonge occasions
- Online
- 5 sep 2022 @ 13:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 sep 2022 @ 13:00
- Michiel van Zaane
Marktplaats is op 5 september een campagne gestart om het ruime aanbod van jonge auto’s op het online handelsplatform te benadrukken. Door de lange levertijden van nieuwe auto’s stijgt de belangstelling voor occasions.
Marktplaats werkt samen met erkende autodealers. Dit biedt voor veel mensen extra zekerheid volgens Gregory Kukolj, CMO van Marktplaats. ‘We merken dat een deel van de Nederlandse autokopers het spannend vindt deze grote aankoop te doen. Ruim 80% van de auto’s op ons platform wordt aangeboden door professionele verkopers. Zij bieden vaak extra zekerheid als het gaat om garantie en het rijklaar maken van de auto. Op deze manier bieden we voor alle autokopers de auto en het type verkoper die bij ze past in het aankoopproces. We vinden het belangrijk dat mensen lang kunnen genieten van hun jonge occasion..
TV en online video’s
TV en verschillende online video’s spelen een centrale rol in de campagne. Kukolj: ‘Via diverse commercials willen we op een goede en inzichtelijke manier laten zien dat Marktplaats de plek is om te slagen voor de aanschaf van een jonge occasion. Welke voorkeursopties je ook op je auto wilt hebben; je vindt het op ons platform, want er is een ruim en actueel aanbod van auto’s van dealers en particuliere verkopers.’
Via diverse uitingen (TV & Connected TV, YouTube, Facebook, owned media, PR (earned & influencer) en CRM) wil Marktplaats vanaf 5 september zoveel mogelijk Nederlanders bereiken. Een belangrijk campagne onderdeel zijn vier verschillende TV-commercials: ‘The dealmakers’ (30 sec), ‘Forever Young’ (15 sec), ‘Magic Mama’ (15 sec) en ‘The Champions’ (15 sec).
Credits:
Marktplaats: Ivo Wassenaar, Eveline Eberhardt, Rachel Leeuwenburgh, Jenita Andrian, Sherilyn Gelle, Nancy van Hees, Joel Niamut, Joeri Opdam, Guyon Essed & Gregory Kukolj
Creatief Bureau: Happiness Brussels in samenwerking met Higuita Amsterdam (The Good)
Productiemaatschappij: Cake Film & Photography
Regie: Henk Loorbach
Media: Mediacom
Digital media: Maxlead
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Amsterdam lanceert eigen AI-assistent08-05-2025
- [onderzoek] Gen Z kritisch op merken... 02-05-2025
- 3D-advertenties brengen... 23-04-2025
- Influencers moeten zich opnieuw... 22-04-2025
- Nieuwe website MP Motorsport draait... 18-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management