Heineken en Unilever blijven Team Jumbo-Visma trouw

Heineken en Unilever blijven Team Jumbo-Visma trouw
  • Sponsoring
  • 22 dec 2019 @ 11:52
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • SponsorshipSportmarketingPartnershipMerken

Team Jumbo-Visma zit weer goed in de sponsors. Unilever en Heineken blijven trouw aan de gecombineerde wieler- en schaatsploeg. Zuiver Vastgoed Groep is een nieuwe co-sponsor.

Dit werd vrijdag bekend op de ploegpresentatie van Team Jumbo-Visma bij een eerder aangekondigde nieuwe co-sponsor: Hema.

Zuiver Vastgoed Groep bindt zich voor één jaar aan Team Jumbo-Visma, waarbij het bedrijf zich focust op de wielertak. Ook zal het logo van Zuiver zichtbaar zijn op het World Tour-shirt van 2020. De intentie is uitgesproken om de looptijd van één jaar uit te breiden naar een tweede en derde jaar. Zuiver volgt hiermee Simpel.nl op.

Unilever en Heineken

Over de contractverlengingen: de deal met Unilever wordt verlengd met drie jaar. Er is een hernieuwd en vergroot partnership aangegaan. Visualisatie van deze samenwerking komt tot uiting door de plaatsing van B-Better op het wielertenue.

Ook Heineken, dat zich zowel op de wielerploeg als de schaatsploeg richt, blijft voor nog een jaar trouw.

Calvé komt op het shirt van het development-team te staan en gaat zich met name richten op de activiteiten van de Team Jumbo-Visma Academy. Lipton blijft zich focussen op zowel het wieler- als schaatsteam. Unox focust zich dan weer op de schaatsploeg.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken