Heineken en Unilever blijven Team Jumbo-Visma trouw
- Sponsoring
- 22 dec 2019 @ 11:52
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SponsorshipSportmarketingPartnershipMerken
- 22 dec 2019 @ 11:52
- Jeroen Mirck
Team Jumbo-Visma zit weer goed in de sponsors. Unilever en Heineken blijven trouw aan de gecombineerde wieler- en schaatsploeg. Zuiver Vastgoed Groep is een nieuwe co-sponsor.
Dit werd vrijdag bekend op de ploegpresentatie van Team Jumbo-Visma bij een eerder aangekondigde nieuwe co-sponsor: Hema.
Zuiver Vastgoed Groep bindt zich voor één jaar aan Team Jumbo-Visma, waarbij het bedrijf zich focust op de wielertak. Ook zal het logo van Zuiver zichtbaar zijn op het World Tour-shirt van 2020. De intentie is uitgesproken om de looptijd van één jaar uit te breiden naar een tweede en derde jaar. Zuiver volgt hiermee Simpel.nl op.
Unilever en Heineken
Over de contractverlengingen: de deal met Unilever wordt verlengd met drie jaar. Er is een hernieuwd en vergroot partnership aangegaan. Visualisatie van deze samenwerking komt tot uiting door de plaatsing van B-Better op het wielertenue.
Ook Heineken, dat zich zowel op de wielerploeg als de schaatsploeg richt, blijft voor nog een jaar trouw.
Calvé komt op het shirt van het development-team te staan en gaat zich met name richten op de activiteiten van de Team Jumbo-Visma Academy. Lipton blijft zich focussen op zowel het wieler- als schaatsteam. Unox focust zich dan weer op de schaatsploeg.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Erben en Joep Wennemars boegbeelden... 04-11-2025
- ParkBee nieuwe official partner van... 01-11-2025
- Heineken beëindigt na 30 jaar... 30-10-2025
- Dopper lanceert special edition met... 30-10-2025
- Alfa Romeo koppelt merk aan dynamiek... 24-10-2025
- Rexona sluit vijfjarig partnerschap... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

