Met een open mindset win je altijd volgens Samsung

Met een open mindset win je altijd volgens Samsung
  • Content
  • 30 apr 2024 @ 09:55
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Samsung lanceert in aanloop naar de Olympische en Paralympische spelen 2024 de ‘Open Always Wins’-campagne in hartje Parijs. Met de campagne wil het bedrijf laten zien dat je met een open mindset het onmogelijke kan bereiken.

De verhalen van bijvoorbeeld Team Samsung Galaxy-atleet Sifan Hassan (Nederland) laten zien hoe ver je met een open mindset kunt komen. Naast de campagne opent het bedrijf de Olympische showcase Olympic rendezvous @ Samsung | Champs-Elysees 125.

‘Samsung al bijna 40 jaar wereldwijd partner van de Olympische en Paralympische Spelen en richt zich op innovatie en unieke ervaringen,’ zegt TM Roh, hoofd Mobile eXperience Business bij Samsung. ‘Technologie speelt een belangrijke rol bij hoe mensen de Spelen beleven. Dit jaar, met 'Games Wide Open' als thema van de Olympische Spelen 2024, willen we fans en atleten dichter bij elkaar brengen en een nog specialere ervaringen bieden met onze ‘Open Always Wins’-campagne.’

Hoogtepunten
Samsung opende ook zijn showcase Olympic rendezvous @ Samsung | Champs-Elysees 125, waar fans hoogtepunten uit de Olympische en Paralympische geschiedenis kunnen herbeleven. Hierbij werkte het bedrijf samen met Pritzker Prize-winnende architect Jean Nouvel, omdat zijn werk de grenzeloze mindset van de Olympische atleten perfect weerspiegelt. Om ‘Games Wide Open’ terug te laten komen is de ruimte geïnspireerd op de Parijse Salons uit de tijd van de Verlichting.

‘Deze ruimte viert openheid met de abstracte gevel die bewegingen vastlegt en net zo snel laat verdwijnen als ze verschijnen,’ zegt Jean Nouvel. ‘De matte witte spiegels nemen bezoekers mee langs alle nieuwste innovaties.’



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken