Met een open mindset win je altijd volgens Samsung

- Content
- 30 apr 2024 @ 09:55
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 apr 2024 @ 09:55
- Michiel van Zaane
Samsung lanceert in aanloop naar de Olympische en Paralympische spelen 2024 de ‘Open Always Wins’-campagne in hartje Parijs. Met de campagne wil het bedrijf laten zien dat je met een open mindset het onmogelijke kan bereiken.
De verhalen van bijvoorbeeld Team Samsung Galaxy-atleet Sifan Hassan (Nederland) laten zien hoe ver je met een open mindset kunt komen. Naast de campagne opent het bedrijf de Olympische showcase Olympic rendezvous @ Samsung | Champs-Elysees 125.
‘Samsung al bijna 40 jaar wereldwijd partner van de Olympische en Paralympische Spelen en richt zich op innovatie en unieke ervaringen,’ zegt TM Roh, hoofd Mobile eXperience Business bij Samsung. ‘Technologie speelt een belangrijke rol bij hoe mensen de Spelen beleven. Dit jaar, met 'Games Wide Open' als thema van de Olympische Spelen 2024, willen we fans en atleten dichter bij elkaar brengen en een nog specialere ervaringen bieden met onze ‘Open Always Wins’-campagne.’
Hoogtepunten
Samsung opende ook zijn showcase Olympic rendezvous @ Samsung | Champs-Elysees 125, waar fans hoogtepunten uit de Olympische en Paralympische geschiedenis kunnen herbeleven. Hierbij werkte het bedrijf samen met Pritzker Prize-winnende architect Jean Nouvel, omdat zijn werk de grenzeloze mindset van de Olympische atleten perfect weerspiegelt. Om ‘Games Wide Open’ terug te laten komen is de ruimte geïnspireerd op de Parijse Salons uit de tijd van de Verlichting.
‘Deze ruimte viert openheid met de abstracte gevel die bewegingen vastlegt en net zo snel laat verdwijnen als ze verschijnen,’ zegt Jean Nouvel. ‘De matte witte spiegels nemen bezoekers mee langs alle nieuwste innovaties.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
- ING steekt vrouwenvoetbal hart onder... 10-06-2025
- [column] Wachten als belevenis:... 10-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers