Inschrijven voor MarketingTroonrede 2019: bijpraten over status marketing

Inschrijven voor MarketingTroonrede 2019: bijpraten over status marketing
  • B2b
  • 21 aug 2019 @ 09:22
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Kennissessie

Aan de vooravond van een nieuw decennium laat de MarketingTroonrede dit jaar haar licht schijnen over de impact van marketing op mens, markt en maatschappij. De MarketingTroonrede 2019 wordt op 24 september a.s. uitgesproken door Daniëlle de Jonge – auteur van het recent verschenen boek ‘Extreem Klantgericht’.

Het event rondom de MarketingTroonrede vindt op 24 september plaats in de Jaarbeurs te Utrecht met voorbeschouwingen vanuit verschillende invalshoeken en een afsluitend gezamenlijk debat over de implicaties voor de dagelijks praktijk van marketeers en managers.

MarketingTroonrede

Danielle de Jonge spreekt op 24 september de Marketingtroonrede uit

Met haar vierde editie is de MarketingTroonrede inmiddels een traditie op de vierde dinsdag in september en geeft een noodzakelijk en verfrissend hoog-over perspectief op ontwikkelingen in het vakgebied. De stichting achter de MarketingTroonrede heeft als doel de marketingfunctie binnen alle typen organisaties voor te bereiden op haar relevantie in de toekomst door zichzelf continu te innoveren.

Dit jaar laat de MarketingTroonrede haar licht schijnen over de impact van marketing op mens, markt en maatschappij. Een thema dat binnen organisaties het komend decennium zeker een rol speelt. Niet alleen voor marketeers, maar ook voor commercieel innovatie en C-suite managers.  

Met haar vierde editie op 24 septmber is de MarketingTroonrede inmiddels een traditie op de vierde dinsdag in september en geeft een noodzakelijk en verfrissend hoog-over perspectief op ontwikkelingen in het vakgebied

MarketingTroonredenaar

Evenals in voorgaande jaren wordt de eretitel van MarketingTroonrede toegekend aan een vakgenoot die rond het thema ook zelf een duidelijke visie heeft. Niet voor niets wordt de MarketingTroonrede dan ook dit jaar uitgesproken door Daniëlle de Jonge – auteur van het recent verschenen boek ‘Extreem Klantgericht’. In dit boek geeft De Jonge ook al aan dat het voor organisaties belangrijk is om maatschappelijke impact te realiseren om relevant te blijven voor afnemers en commerciële slagkracht te behouden.

MarketingTroonrede event 2019

De MarketingTroonrede 2019 wordt dit jaar in samenwerking met de Jaarbeurs  in Utrecht georganiseerd op dinsdag 24 september. Aanvang van het programma is 16.30 uur (inloop vanaf 16.00 uur). In het middagprogramma zullen diverse sprekers vanuit verschillende invalshoeken een voorbeschouwing geven op het thema van de MarketingTroonrede 2019.

In de vroege avond wordt het programma - na een pauze voor ontmoeting en een broodje - voortgezet met het uitspreken van de MarketingTroonrede door De Jonge. Aansluitend is er een debat met alle aanwezigen over de betekenis van het thema van de MarketingTroonrede voor de dagelijkse praktijk van marketeers en overige managers van organisaties. Dit debat wordt ingeleid en begeleid door Nederlands kampioen beleidsdebatteren Huibert-Jan van Roest.

Interesse in deelname?

Deelname is mogelijk voor iedereen met interesse in het marketingvak. En daarmee niet alleen voor marketeers maar juist ook voor mensen met een managementfunctie op het gebied van innovatie, comercie of algemeen management. Meer informatie over het programma, de kosten en om aan te melden: www.marketingtroonrede.nl

Of profiteer nu van het early bird aanbod en betaal slechts € 49,00 en meld je direct aan via deze link

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken