Vice helpt merken denken als uitgever
- Content
- 2 mei 2018 @ 10:17
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MakersContent
- 2 mei 2018 @ 10:17
- Lucas Boon
Virtue, het creatieve bureau van Vice, lanceert Publisher's View: een consultancy traject waarin het bureau merken wil helpen te denken als een uitgever.
De kennis, data en technologie van Vice wordt ingezet om verhalen te maken die passen binnen de cultuur van de doelgroep (millennials). Deze verhalen moeten de 'consideration set' van de consument laten stijgen.
Perre van den Brink, managing director Virtue, laat weten: 'Consumenten worden de hele dag door overladen met uitingen waarbij merken zenden en hun product aanprijzen. Bij brand publishing gaat het om het toevoegen van waarde, een verhaal dat uitgaat van wat relevant is binnen de leefwereld van een consument. Als je consequent op deze manier verhalen brengt, voeg je waarde toe in het leven van je doelgroep, stijgt de brand preference en zit je dus uiteindelijk hoger in iemands consideration set. Als bureau dat voortkomt uit het uitgevers-DNA van Vice hebben we alle kennis, data en ervaring in huis om merken hierbij te helpen.'
Inmiddels heeft Virtue de eerste Publisher's View trajecten afgerond voor Albert Heijn, bol.com en ING. Trajecten voor TUI zijn in ontwikkeling.
Lees ook: 'We maken verhalen, geen content'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
Laatste Nieuws
- GPCM2025: 'De verleiding is om lui... 17-09-2025
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- 'De Grand Prix draait niet om... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
- GPCM2025: 'Een helder concept kan... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes