Digitaal merk Proudies richt zich op de generatie 60+

Digitaal merk Proudies richt zich op de generatie 60+
  • Content
  • 2 jun 2023 @ 13:04
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Met een stijgend aantal mensen dat de leeftijd van 60+ bereikt verandert onze kijk op ouder worden. De nieuwe generatie 60+ is actief, betrokken en leert nog steeds. Hoewel deze groep groot is en groeit, voelt 65% zich niet aangesproken bij de huidige consumenten merken. Het nieuwe platform Proudies richt zich juist op deze groep.

Proudies is een digitaal merk dat nieuwe generatie 60+'ers wil inspireren via media, werk en leven lang leren. Het platform is ontworpen om te voldoen aan de behoeften en belangen van de moderne 60-plussers. ‘We hebben Proudies gecreëerd met een duidelijke visie: om de nieuwe generatie 60-plussers te erkennen als een krachtige en waardevolle groep,’ zegt Pauline de Bruijn, oprichter van Proudies. ‘Ons platform biedt een scala aan mogelijkheden, van het leren van nieuwe vaardigheden en het vinden van zinvol werk, tot het ontdekken van inspirerende verhalen en ideeën.’

Proudies biedt artikelen die variëren van lifestyle en gezondheid tot reizen, technologie en kunst en cultuur. De cursussen zijn ontworpen om een leven lang leren te bevorderen en variëren van creatieve en artistieke vaardigheden tot technische en zakelijke vaardigheden. De vacaturesectie biedt een scala aan parttime, fulltime en flexibele functies die speciaal zijn afgestemd op de behoeften en belangen van de 60-plussers.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken