[boxtoernooi] HelloFresh personaliseert maaltijdboxen
- Food-en-retail
- 23 jan 2017 @ 10:18
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingFood
- 23 jan 2017 @ 10:18
- Redactie Food en Retail
Vanaf nu kunnen klanten van HelloFresh hun maaltijdbox nog verder afstemmen op hun persoonlijke voorkeuren en behoeften. Naast de reeds bestaande ‘Original’, ‘Family’ en ‘Veggie’ box, kunnen de klanten nu ook kiezen voor een voorkeur gefocust op de calorie inname, een voorkeur met snel te bereiden recepten en een voorkeur met zogenaamde ‘discovery’ gerechten, speciaal voor avontuurlijke thuischefs. Hiermee sluit het foodmerk aan op de Personalisatietrend in marketing, het hoofdthema van de komende MarketingTribune MT2.
De maaltijdboxleverancier wil het aanbod hiermee nog beter aan laten sluiten op de behoefte en levensstijl van hun afnemers. Daarnaast is ook het receptaanbod uitgebreid: waar klanten eerder nog uit negen recepten konden kiezen, kunnen zij nu hun box wekelijks samenstellen op basis van tien gerechten.
Gezond weekmenu uit de doos
'Eten is iets heel persoonlijks, daarom vinden we dit zo’n mooie stap. Met de diverse voorkeuren kies je elke week de recepten die het beste bij jou passen. Wat voor iedere voorkeur hetzelfde blijft is variatie: de receptsuggesties die klanten bij hun persoonlijke voorkeur te zien krijgen bieden altijd een gezond weekmenu met voldoende afwisseling. En op basis van jouw voorkeuren selecteren wij de recepten voor je, maar je kunt zelf altijd wisselen of andere gerechten kiezen als je liever iets anders eet', vertelt Maartje Frederiks, ceo HelloFresh Benelux, aan MarketingTribune. Klanten kunnen hun voorkeur en de specifieke maaltijdselectie voortaan zelf via hun persoonlijke account regelen. Hieronder het overzicht van het nieuwe portfolio. (PvWK)
HelloFresh - Andijviestamppot met halloumi en cherrytomaten
Keuzeboxen volgens HelloFresh
Quick & easy
Een drukke week voor de boeg waardoor er geen tijd is om uitgebreid te koken? HelloFresh biedt verrassende gerechten die binnen 30 minuten op tafel, staan zonder veel gedoe.
Discovery
Verrassende gerechten met nieuwe ingrediënten, bijzondere smaakcombinaties en diverse kooktechnieken.
Veggie
Gerechten die geen vlees, gevogelte of vis bevatten.
Family
Toegankelijke, kindvriendelijke en tegelijkertijd verrassende recepten die gemakkelijk te bereiden zijn.
Calorie-focus
Wil je iets meer letten op je calorie inname? Deze recepten bevatten de minste calorieën van alle gerechten van die week. Ook bevatten deze gerechten veel groenten.
Original
Een mix van bovenstaande voorkeursinstellingen: gemakkelijke en inspirerende recepten met variatie tussen ingrediënten en voedingswaarden.
_____________________
Over HelloFresh
'HelloFresh Benelux is in 2012 opgericht door Maartje Frederiks en biedt een flexibel lidmaatschap waarmee klanten wekelijks een box met gezonde recepten en verse ingrediënten voor drie tot vijf maaltijden ontvangen. Omdat de producten worden geportioneerd in precies de benodigde hoeveelheden, wordt voedselverspilling tot een minimum beperkt. Alle recepten variëren wekelijks en zijn eenvoudig te bereiden in gemiddeld een half uurtje. De maaltijdboxen worden door heel Nederland bezorgd. HelloFresh biedt verschillende boxen; de Originalbox, Veggiebox, Familybox, Fruitbox, Ontbijtbox en Wijnbox. Sinds vorig jaar hebben HelloFresh-klanten de optie om zelf maaltijden te selecteren uit het gevarieerde aanbod. HelloFresh is een Duitse startup met lokale vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland, Australië, Zwitserland, Canada en de Verenigde Staten. Wereldwijd leverde HelloFresh in de maanden juli tot en met september 2016 ruim 22,1 miljoen verse en gevarieerde maaltijden af bij ruim 850.000 abonnees. Meer info klik hier.' (bron: HelloFresh)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- weekmenu
- aanbod
- MarketingTribune
- doos
- trend
- box
- food
- receptaanbod
- behoefte
- hoofdthema
- gerechten
- distributie
- personalisatie
- HelloFresh
- maaltijdbox
- boxtoernooi
- levensstijl
- marketing
- leverancier
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Shell kondigt nieuwe samenwerking... 01-05-2024
- [RMD24] 'Het wordt tijd om met... 01-05-2024
- Unox Soep in Zak positioneert zich... 29-04-2024
- Albert Heijn introduceert AH... 26-04-2024
- [marketeer 200] Chiel van Leeuwen -... 26-04-2024
- Jumbo lanceert Deep screen - 3D... 26-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing