FD combineert jaarmagazine met podcast
- Media
- 6 dec 2018 @ 11:01
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - TrendsTijdschriftenDagbladen
- 6 dec 2018 @ 11:01
- Jeroen Mirck
Het Financieele Dagblad lanceert komend weekend het jaarmagazine De Wereld in 2019. Deze exclusieve bijlage van 132 pagina's wordt verspreid onder de ruim 92.000 abonnees van het FD. Nieuw dit jaar is een speciale podcastserie via BNR.
In het jaarmagazine van het FD berichten gespecialiseerde redacteuren en correspondenten traditiegetrouw over hun vakgebied en het land waarin ze werkzaam zijn. Van Het Verenigd Koninkrijk tot Brazilië, van Washington tot Peking, van Brussel tot Den Haag.
Naast ingrijpende geopolitieke, economische en maatschappelijke ontwikkelingen kijken we ook naar grote bewegingen en onderstromen. De energietransitie, die allang niet meer alleen over energie gaat. De ruimte die we innemen en maken; hoe houden we de drukte leefbaar? Onze steeds nauwere relatie met technologie en ons veranderend mensbeeld. Met ook: bijzondere aandacht voor schone lucht en frisse ideeën van ondernemers die de lucht willen klaren.
Missies voor 2019
Welke urgente kwesties agenderen experts en ondernemers? Het jaarmagazine bevat de persoonlijke en professionele missies voor 2019 van onder meer innovatief zorgondernemer Hester Le Riche, onderwijsinnovator Youssef El Bouhassani, digitale antropoloog Dorien Zandbergen, ondernemer Corinne Vigreux, Jordi de Vos van Circularise, cyberbeveiliger Petra van Schayik, Tim Houter van Hardt Hyperloop, filosoof Louis Hoeks en FD's topessayisten Coen Teulings, Axel Arnbak, Mathieu Segers en Johan Conijn.
Natuurlijk blikt het FD ook terug. Blijft afzwaaiend 'Topvrouw van het Jaar' en Aegon-bestuurder Ingrid de Graaf zich inzetten voor financiële zelfredzaamheid van vrouwen? Groene ondernemer Suze Gehem beloofde in de vorige editie zelf een duurzaam huis te kopen. Is dat gelukt? En hoe beziet 'Denker des Vaderlands' René ten Bos het oude jaar?
Podcasts met experts
In samenwerking met BNR is er dit jaar ook een speciale podcastserie gemaakt van De Wereld in 2019. Experts en journalisten vertellen over de totstandkoming van de artikelen. De podcasts zijn te beluisteren via Spotify, iTunes, diverse podcast-apps op de smartphone en via BNR.nl.
Aanstaande zaterdag vinden abonnees het magazine als bijlage bij het FD. Vanaf morgenochtend 10:00 uur is het digitale dossier te raadplegen.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: mogelijk nadelige gevolgen... 17-05-2024
- MMA waarschuwt tegen btw-verhoging... 17-05-2024
- AMMA Awards 2024: Dentsu Mediabureau... 17-05-2024
- Warc Global Advertising Trends:... 08-05-2024
- Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even... 08-05-2024
- Audioreclamebestedingen stijgen 10,207-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing