Toyota Nederland start wervingscampagne 'De snelste sollicitatie ooit'
- Algemeen
- 7 mei 2024 @ 08:22
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 mei 2024 @ 08:22
- Michiel van Zaane
Toyota start een nieuwe wervingscampagne: ‘De snelste sollicitatie ooit’. Via een nieuwe website kunnen zowel starters als ervaren technici snel en eenvoudig solliciteren, waarna Toyota belooft direct contact op te nemen.
Autofabrikant Toyota is op zoek naar technici en heeft daarom voor deze wervingscampagne een nieuwe sollicitatieprocedure ingericht. Door het sollicitatieproces te vergemakkelijken – er hoeven slechts een paar gegevens ingevuld te worden door te sollicitant, waarna er zo snel mogelijk contact opgenomen wordt – gaat een sollicitatie veel sneller dan voorheen.
Snel solliciteren, snel doorgroeien
De wervingscampagne is niet alleen voor ervaren technisch personeel, maar ook voor startende monteurs. Een van de belangrijkste principes van Toyota is “Kaizen”. Naar het Nederlands vertaald betekent Kaizen “continu verbeteren”. Zo is ook het sollicitatieproces voor technici tegen het licht gehouden en aangepast. Het is samen te vatten in drie punten:
- Snel solliciteren: een simpel en direct proces.
- Snel instromen: nieuwe collega’s voelen zich zo snel mogelijk thuis bij Toyota.
- Snel doorgroeien: dankzij het Louwman College kunnen technici doorgroeien van startende Toyota Technician tot doorgewinterde Diagnose Master Technician.
Alle nieuwe technici mogen nadat ze zijn aangenomen deelnemen aan het ‘snelste bedrijfsuitje’. Door middel van verschillende race-events kunnen nieuwe medewerkers versneld kennismaken met hun nieuwe Toyota-collega’s. Ook kunnen ze bewijzen hoe snel ze zelf zijn in een racesimulator.
De nieuwe campagne staat live op toyota.nl.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ID&T Group en Unilever breiden samenwerking in experience...
- NS lift mee met songfestival met oproep internationale reizigers
- Toyota Nederland start wervingscampagne 'De snelste...
- Bezint eer ge begint
- Uefa lanceert #LightYourFire-campagne met song ‘Fire’
- Etos herinnert iedereen aan Moederdag tijdens voetbal
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing