SAN inspiratiesessie: bouw aan de kracht van jouw merk

SAN inspiratiesessie: bouw aan de kracht van jouw merk
  • B2b
  • 20 jan 2020 @ 09:56
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Kennissessie

Bij Miele Nederland in Vianen werden vrijdag 17 januari de SAN Juryvoorzitters geïnspireerd door Jeroen van Eck (Strategy Director/Founder) van ‘Bureau van het Jaar 2018’ Joe Public Take-Away Advertising met zijn kijk op jureren onder de titel: ‘The gamechanger in ons vak’.

Van Eck vertelde in zijn presentatie hoe bureaus een jury kunnen verleiden met hun verhaal c.q. case. Al met al passend bij het DNA van de SAN, namelijk kennisdelen. Hij gaf daarbij ook een serieuze boodschap mee aan onze achterban, de adverteerders van Nederland: ‘Investeer en bouw voldoende aan de kracht van jouw merk!’

Bovendien werd de bijeenkomst aangegrepen om de aanwezige juryvoorzitters te briefen over het jureren en het begeleiden van het juryproces, geleid door Caroline van Turennout (Zeeman, SAN bestuurslid en voorzitter van de Jurycommissie).

 

DE SAN JURYVOORZITTERS 2019-2020

Business-to-Business: Youry Bredewold / Dolby Global en Karlien Serrarens / PwC

Corporate (incl. Personeel): Jolanda Ravenek / Eneco en Martijn Swijghuisen Reigersberg /

ABN AMRO

Dienstverlening: Mariëtte Leenhouts / Randstad Groep Nederland en Marieke Nijhoff / NS              

Dienstverlening Financieel: Martijn Couwenberg / Centraal Beheer en Chris Kersbergen / Rabobank

Durables: Hidde-Jan Haven / MINI en Patricia Slootjes / Miele

Fast Moving: Cees Hannema / Unilever en Marieke Jansen-Rentmeester / FrieslandCampina

Non-Profit & Overheid:  Marieke de Klein / Het Scheepvaartmuseum en Kolja Urban / KWF

Retail: Mariëlle Rooswinkel / Karwei en Annemarie Swijtink / McDonald’s

Smart Idea: Sylvia Coumans / PostNL en Marcel Kalmeijer / ISS Facility Services

Vrije Tijd: Ana Henriques / TUI en Ingrid Timmer / Storytel

Branding 360°: Jan-Willem Brüggenwirth / Talpa Network en Mariëlle Krouwel / de Volksbank          

Alle voorzitters en leden van de juryteams stellen hun tijd en deskundigheid ‘con amore’ ter beschikking. De ruim 220 SAN juryleden zijn allen zeer ervaren marketing en communicatie specialisten die werkzaam zijn bij adverteerders en minimaal 5 jaar op senior niveau.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken