KPN en Spotify starten 4G-actie SongSpots

KPN en Spotify starten 4G-actie SongSpots
  • Bureaus
  • 4 nov 2014 @ 12:01
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MobileMuziekCampagnesActivatie

Met KPN 4G en Spotify kun je waar dan ook in Nederland direct muziek streamen. Om dit te bewijzen komt KPN met de actie SongSpots en geeft heel Nederland de kans om een nummer te beluisteren op de plek die daar perfect bij past.

KPN promoot al langer de meerwaarde van 4G. De nieuwste activatie draagt de naam Songspots. 'Vind de perfecte plek voor het nummer. Want hoe kun je het nummer 'Cold As Ice' van Foreigner nou beter ervaren dan bovenop een ijsschots in het IJsselmeer? Of 'Fly Like An Eagle' van Seal terwijl je met een deltavlieger door de lucht vliegt?'

SongSpots is volgens KPN 'dé kans om een nummer op de perfecte plek in Nederland te gaan beluisteren'. Maar dan moet de consument die plek wel zelf verzinnen. Een nummer over regen terwijl je in de regen staat bijvoorbeeld of een nummer over vliegen terwijl je zelf aan het vliegen bent. 'Maar het kan natuurlijk nog veel gekker.'

Uiteraard gaat KPN aandacht besteden aan de leukste inzendingen. Sterker nog: het leukste idee gaatdaadwerkelijk worden verbeeld. 

Credits
 
Klant: KPN
Verantwoordelijk: Yvette Belt­‐Beekman, Janice van den Bosch, Shagha Mehrasa, Melvin Gaal
Bureau: N=5
Creatie: Ed van Bennekom, Jasper Diks, Olaf van der Geld (CD)
Strategie: Bastiaan Weers
Account:Ralph Balk, Floris Reuvers
Digital producer: Michiel de Vos
RTV-producer: Guy van der Hoop
Design: Marcel Berghuis
Illustratie/animatie: Mr. Feaver/Not War
Geluid: Sharkee
Development:  Kooden
Productiemaatschappij: WILL Producties



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken