Etos houdt klant spiegel voor

Etos houdt klant spiegel voor
  • Bureaus
  • 26 feb 2020 @ 10:18
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommercialsCampagnes

Om tot een oplossing te komen, moet je jezelf vragen stellen. In een nieuwe campagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko, brengt drogisterijketen Etos deze missie onder de aandacht. We vroegen Sanne Nobel, director marketing communicatie, om een korte toelichting.

De campagne bestaat uit een televisiecommercial en online video en speelt in op een herkenbaar, dagelijks ritueel: mensen die 's ochtends in hun badkamer voor de spiegel staan. De voice-over zegt: 'Hier kijk je jezelf in de ogen en stel je vragen zonder dat een ander ze hoort.'

Die vragen kunnen gaan over huidverzorging, slaapproblemen maar ook bijvoorbeeld de overgang. De commercial sluit af met de tagline: 'Wat je vraag ook is, we staan voor je klaar. Liefs, Etos.'

Sanne Nobel, director marketing communicatie bij Etos, zegt: 'Dagelijks worstelen vele vrouwen met de vraag hoe ze lekker in hun vel kunnen zitten. Vragen gaan over uiterlijk, balans, beweging, gezondheid en voeding. Massaal worden deze vragen aan Google gesteld. De oplossingen komen uit allerlei bronnen, betrouwbaar en onbetrouwbaar. Etos wil voor deze vrouwen de betrouwbare partner zijn die hen helpt concrete oplossingen te vinden die bij hen past. Met deze nieuwe, langlopende campagne aanpak onderstrepen we deze missie en helpen we iedereen vooruit die lekker in zijn vel wil zitten.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken