Nieuwe campagne datingservice Ourtime

Nieuwe campagne datingservice Ourtime
  • Bureaus
  • 19 feb 2020 @ 09:18
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Datingservice Ourtime lanceert een nieuwe tv-campagne met de pay-off 'Samen van het leven genieten'. Daarmee richt de datingservice zich op de levenslustige levensstijl van de 2,3 miljoen 50-plus singles in Nederland.

Ourtime.nl, opgericht in 2018, is een nieuwe datingservice van Meetic Group voor de bijna 2.3 miljoen single 50-plussers in Nederland. Hobby's en gemeenschappelijke interesses blijken voor hen belangrijk in de zoektocht naar een nieuwe partner of liefde. In tegenstelling tot het stereotype beeld zijn vijftigplussers ondernemend en staan ze open voor nieuwe ideeën. Ze zoeken een partner met wie ze hun passie kunnen delen en samen van het leven kunnen genieten. De nieuwe campagne loopt tot einde jaar en wordt in Europa uitgerold in vijf landen.

Datingservice Ourtime lanceert een nieuwe tv-campagne met de pay-off 'Samen van het leven genieten'.

Met de campagne wordt voortgeborduurd op de gemeenschappelijke ervaring en interesses. “Alle singles van deze leeftijd zijn verschillend, maar ze hebben één ding gemeen: ze hebben al een rijk leven achter de rug en weten wat ze zoeken in een relatie. Wat hen gelukkig maakt is vooral een interesse of passie die ze delen met een nieuwe partner, ”zegt Marion Graff, vicepresident van Ourtime in Europa.

Moment

De campagne benadrukt de positionering om samen te genieten van het moment. In de nieuwe commercial zien we Karen en Luuk die elkaar via Ourtime hebben gevonden door hun gezamenlijke liefde voor wandelen.

 

Credits

Verantwoordelijke bij Meetic

CEO Match Group EMEA & APAC: Alexandre Lubot

CEO Meetic Group: Matthieu Jacquier

CMO: Céline Boudière

Brand & Consumers VP: Jérôme Rivière

Marketing Manager: Hortense Canel

Junior Marketing Manager: Pau Esteve

VP Business Line: Marion Graff

Verantwoordelijke Creatie

Reclamebureau: Steve, Paris

Director: Jesse Salto

Copywriter: Aurélie Bouix

 Mediaplanning: Havas

PR: Coopr

 

 

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken