OrangeValley group integreert labels tot één merk

OrangeValley group integreert labels tot één merk
  • Bureaus
  • 15 jun 2023 @ 08:26
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Geen tag

De digital labels van OrangeValley Group, BlueElevation, Aubergine IT en Copper IM, gaan per 1 juli 2023 verder onder de naam OrangeValley. Onder die naam bouwt de organisatie verder aan één sterk merk om opdrachtgevers maximaal te ontzorgen op het gebied van digitale dienstverlening.

De verschillende agencies werkten het afgelopen jaar al steeds intensiever samen en dat leverde in 2023 al goede resultaten op. Nu er onder de naam OrangeValley steeds meer successen worden geboekt, is het tijd voor de volgende stap. OrangeValley is door deze stap een digitale partner voor de lange termijn. Dit doen ze inmiddels voor meer dan 200 opdrachtgevers in binnen- en buitenland. Het verbinden van marketing, data en het hebben van een stevig technisch fundament is hierbij van essentieel belang.

15 jaar
OrangeValley, dat dit jaar zijn jubileum viert, is al 15 jaar actief in digital, waarbij ze als onafhankelijk bureau menig awards en nominaties hebben gewonnen. Afgelopen maand sleepte OrangeValley meerdere awards binnen zoals een European Search Award met Blokker, een gouden Dutch Interactive Award met Medicura en 4 nominaties voor de Global Search Awards. OrangeValley staat al jaren hoog genoteerd in meerdere rubrieken van de Emerce100, vervult een actieve rol binnen de brancheorganisaties en wordt door de lezers van MT/Sprout genoemd als een van de leidende digital bureaus. Het sterke merk OrangeValley is doorslaggevend geweest om verder te bouwen aan één sterk merk. De merken BlueElevation en Aubergine IT, met een sterke focus op technologie, en Copper IM hét marketing agency uit Arnhem worden met deze stap geïntegreerd. Een proces waar achter de schermen al geruime tijd aan wordt gewerkt.

Bouwen aan één sterk merk
De eindklant in zowel B2C als B2B verwacht tegenwoordig een naadloze, geïntegreerde digitale koopervaring over alle kanalen heen. Hierbij is niet alleen de aankoop zelf, maar ook de customer experience van groot belang. Online bezoekers willen steeds beter geïnformeerd worden, meer keuzevrijheid hebben en autonoom beslissingen maken.

De individuele verwachtingen, de customer experience en de privacy worden hierin steeds belangrijker. Anouk Sintniklaas, Marketing, OrangeValley Group: ‘Het investeren in één sterk merk is een logische volgende stap in de missie om één sterk digitaal bedrijf te bouwen met als doel het volledig ontzorgen van klanten in al hun digitale behoeften en waarbij opdrachtgevers maximaal ontzorgd worden en synergie ervaren in de dienstverlening, zodat er concreet resultaat geboekt kan worden. Dit doen we met een persoonlijke aanpak, waarbij we echt een meedenkend partner zijn en onze kennis actief delen zodat we klanten de best mogelijke service kunnen bieden voor opdrachtgevers en voor medewerkers de perfecte plek om door te groeien naar de beste in ons vakgebied.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken