Start campagne 'iDeal wordt nog wat idealer'

Start campagne 'iDeal wordt nog wat idealer'
  • Bureaus
  • 13 mei 2024 @ 08:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CreatieMarketing

Betaalplatform iDeal start een campagne vanwege grote vernieuwingen die naar eigen zeggen online betalen nog makkelijker maken. Deze nieuwe campagne loopt momenteel op TV, online en radio.

iDeal wil hiermee de individualiteit van Nederlanders omarmen. 'Wat de een geweldig vindt, vindt de ander helemaal niks. Het gaat erom wat voor die ene persoon ideaal is. En dat is voor iedereen anders. Maar hoe verschillend Nederlanders ook zijn, een ding doen ze allemaal hetzelfde. Namelijk hun online betalingen, die doen ze het liefst met iDeal. Deze verschillen én overeenkomsten spelen de hoofdrol in de nieuwe campagne.'

'Het vernieuwde iDeal kent eigenlijk alleen maar voordelen. Voor online shoppers, maar ook voor webshop-eigenaren. Het blijft veilig natuurlijk maar het wordt nóg eenvoudiger. Hier zijn we erg enthousiast over, en dat zie je terug in deze vrolijke campagne', zegt Maarten Lemmers, Marketing & Communications Manager van iDeal.

Een vernieuwd iDeal
'Het iDeal dat we allemaal kennen gaat op de schop! Natuurlijk blijft het net zo veilig als voorheen, het wordt alleen nóg makkelijker. Bijvoorbeeld door het iDeal-profiel, waar je jouw gegevens in bewaard, zoals een bezorgadres of voorkeursrekening. Hierdoor gaat online betalen nog vlotter. Inmiddels kun je met "iDeal in3" al in delen betalen, waarvoor je nu vaak andere betaalmethoden gebruikt', aldus Lemmers. iDeal is gelanceerd in 2005 en sindsdien uitgegroeid tot de Nederlandse online betaalstandaard. Met een bereik van bijna 100% van de Nederlandse consumenten en zo'n 3,5 miljoen transacties per dag faciliteert het platform betalingen op webshops en online rekeningen, via betaalverzoeken en zelfs collectebussen. Bekijk ook de film in het venster hieronder.

Credits  
opdrachtgever iDeal: Maarten Lemmers, Arlette Broex
bureau: DDB Retail (strategie en creatie)
productie: 180 Made
regisseur: Bauke Brouwer
voice-over: Kyra Macco
soundmix en muziekproductie: Public Audio
media: PHD  



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken