Veel nominaties Grand Prix Customer Media voor Jij&UWV
- Content
- 12 nov 2013 @ 12:51
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AwardsPrint
- 12 nov 2013 @ 12:51
- Redactie Contentmarketing
In de periode 2012-2015 moet UWV miljoenen bezuinigen en zullen er op den duur duizenden arbeidsplaatsen verdwijnen; dat is ruim een kwart van het totale personeelsbestand. Dergelijke veranderingen raken iedereen in de organisatie diep. Er moet efficiënter worden gewerkt, met minder mensen. De keuze om de dienstverlening voornamelijk digitaal aan te bieden, betekent een grote verandering voor veel medewerkers. Minder klantcontact, collega’s die boventallig worden, kritiek vanuit de buitenwereld. Dat betekent voor het magazine Jij&UWV een hoofdrol in de communicatie.
Maak een personeelsmagazine dat in tijden van grote bezuinigingen en grote veranderingen medewerkers betrokken, gemotiveerd en trots op hun werk houdt? Ga er maar aan staan.
Het huidige magazine waar de jury van de Grand Prix Customer Media lovend over is onderscheidt zich doordat het zich op alle fronten onderscheidt van het klassieke personeelsmagazine. Geen top-downverhalen meer, maar een magazine waarin de emotie en beleving van medewerkers centraal staan. Verrassend, eerlijk, dichtbij. Een magazine met lef, een magazine dat keuzes durft te maken.
JIJ&UWV verrast met elke uitgave, qua inhoud, maar zeker ook qua vorm. Jij&UWV nodigt uit tot bewust kijken en lezen, er is ruimte voor humor en voor experiment met verschillende lettertypes, met fotografie, met kadrering en tekst/beeldverhouding. En de redactie neemt letterlijk de ruimte voor (zeer) lange en (ultra) korte teksten.
Er wordt weinig gebruik gemaakt van vaste, terugkerende rubrieken. In elk nummer wordt per thema gezocht naar nieuwe invalshoeken en passende journalistieke vormen. Elk nummer is zo weer anders en verrassend als het op de mat valt.
De onderzoeksresultaten zijn opvallend. De meerderheid van de respondenten vindt de formule, verhalen en vormgeving van JIJ&UWV aansprekend.
Jij&UWV is bij de Grand Prix Customer Media genomineerd in de categorieen:
- Business to Employee Print
- Redactioneel format
- Meest creatieve customer medium
- Beste inhoudelijke kwaliteit
De bekendmaking welke nominaties verzilverd kunnen worden in een Grand Prix gebeurt op 21 november tijdens een feestelijke bijeenkomst als afsluiting van de Dag van de Content Marketing in Maarssen. http://www.grandprixcm.nl
Jij&UWV wordt gemaakt door MediaPartners Group uit Amstelveen
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
Laatste Nieuws
- GPCM2025: 'De verleiding is om lui... 17-09-2025
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- 'De Grand Prix draait niet om... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
- GPCM2025: 'Een helder concept kan... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes